ליהיא גרינר צילום אילן סימן-טוב מעצבת טל שיין

ליהיא גרינר: "אני כבר שלוש־ארבע שנים מטופלת בכדורים כי יש לי חרדות"

מותו הטראגי של אחיה, הפחדים הגדולים, הציפרלקס, העלייה במשקל, ההיריון, התכנית החדשה והמשפחה. ליהיא גרינר מדברת על הכל כמו שרק היא יודעת. ראיון מיוחד עם כוכבת הריאליטי והמדיה הפתח תקוואית

פורסם בתאריך: 5.7.19 13:15

ליהיא גרינר מרגישה מעולה, למרות שמאז שהמצלמות של הישרדות כבו, היא הספיקה לעלות 15 קילוגרמים. היא בתקופה טובה בחייה עם הריון שלישי, בחודש חמישי, ותוכנית דוקו ריאליטי שצילומיה יתחילו בחודש הבא. כשאתם תחזיקו את הגיליון הזה בידכם, ליהי תחזור לככב אצלכם ברשת החברתית אחרי מספר חודשים בהם המעיטה לשחרר פוסטים. בכאב גדול היא מציינת שחלפה שנה מאז מות אחיה וחוזרת על כך שהיא לא רוצה למות צעירה.
"אנחנו פה כבר תשעה חודשים אחרי סיום הצילומים של הישרדות", מעמידה אותי ליהיא על טעותי. אז סליחה, מתנצלת. כמו רוב הצופים בארץ, גם אני שכחתי שסדרת הריאליטי משודרת כאן זמן רב אחרי שצולמה. וכך גם כמובן הישרדות VIP בה השתתפה גרינר. אגב, העלייה במשקל שצוינה כאן בפתיח, הייתה, מאז סיום הצילומים ועד תחילת ההיריון. "אני עליתי מאז סיום התכנית ועד ההיריון מעל 15 קילו שזה מטורף", אומרת גרינר.
לא אמרת פעם שבחיים לא תלכי להישרדות?
"אם אמרתי את זה בעבר זה היה בגלל הקטע של בגד ים. אבל מאז הרזיתי ונראיתי מדהים. אני חושבת שנראיתי הכי טוב בהישרדות ובכל תקופת הצילומים הרגשתי הכי טוב, הרגשתי שבגד הים שלי הכי יפה ושהגוף שלי יפה. וכן, אני חושבת שזה קשור למשקל. לא הייתי הולכת ככה בביטחון עם בגד ים, אם הייתי בגודל של שמחה (שמחה גואטה, דוגמנית למידות גדולות, שהשתתפה בריאליטי יחד עם גרינר, נ"ס). את יודעת איזה קשה היה לה? היא ממש סבלה".
ואיך את מרגישה עם עצמך?
"נכון, אני שלמה ואוהבת את עצמי ואני נמצאת במקום שאני מרגישה ברת מזל עם בעלי, הילדים שלי וכל מה שיש לי, אבל ממש לא טוב לי עם המשקל שלי. לא כיף לי ולא בא לי אפילו ללכת לגן שעשועים עם הילדים ואני מחפשת מקום שבו אני יכולה לשבת ולתת להם לרוץ כי אין לי כוח וכבד לי. הפולקעסים שלי משתפשפים אחד בשני ואני חייבת לשים טייץ כשאני שמה שמלה וזה ממש לא כיף. וזה לא בגלל ההיריון, עליתי 15 ק"ג לפני ההיריון, בהיריון עליתי עד עכשיו רק ק"ג או שניים. אני גם לא מתאמנת אז הכל רפוי ואיבדתי את כל השרירים שלי, הכל מידלדל וזה לא פאן. אני יודעת מה זה, כי הייתי שמנה ושמנה מאוד ולהיפך, ואין לי ספק שבשנתיים שחייתי באורח חיים בריא היו השניים הכי טובות בחיים שלי. היה לי כיף, היה לי כוח, היו לי חיים מסודרים הבית היה מסודר, הראש היה מסודר. כשאת אוכלת מסודר ובריאה הכל מסביב מסודר. זה הכל! אפילו הסביבה, המשפחה. הכל. את יותר אסתטית לעין ואנשים מכבדים יותר, מקשיבים, רוצים יותר. זה מטורף כמה משקל משפיע על הכל".
אז מה את חושבת על מיש שאומרת שהיא שמנה ומאושרת?
"אני מאמינה למי שאומרת שהיא שמנה ומאושרת אבל אני לא מאמינה שהיא לא רוצה לרזות. כי כל בן אדם שהוא כבד רוצה להיות יותר קל. ובמקרה שלי, זה לא קשור לתעשייה כי אני כל החיים בדיאטה, מגיל 13, און אנד אוף. כשכל החברות שלך קטנות ואת יותר גדולה מהן בגוף ואמא שלך כל היום עושה דיאטות בבית את זורמת איתה".
את לא פוליטיקלי קורקט בניסוחים שלך.
"נכון. אני לא אוהבת פוליטיקלי קורקט ולכן אין לי בעיה להגיד את מה שאני חושבת, במיוחד אם שואלים אותי. אני לא מצטערת על כך שאני אומרת את מה שאני חושבת. יש לי דיעה! תמיד אנשים יגיבו למה שאני אומרת לטוב ולרע. אני יודעת שבמקרה של נטע ברזילי רוב האנשים חושבים כמוני (גרינר אמרה בראיון לפנאי פלוס ש"נטע ברזילי בבגד ים זה גימיק ומי שחושב שזה יפה שקרן", נ"ס). היא עשתה את מה שהיא עשתה בשביל שידברו על זה, לא? לדגמן ככה עם שתי מקלות לצידה עם אותו בגד ים כשהיא עם גרביונים אחד על השני, זה היה בשביל שידברו על זה. כשהיא תרצה להיכנס להיריון היא תהיה חייבת לרזות. אני חושבת שאף אחת לא רוצה להיראות כמו נטע ברזילי".
אז את אומרת שצריך לוותר על דוגמניות פלאס סייז?
"אני כן חושבת שהלבשה תחתונה ובגדי ים לנשים ודוגמניות במידת פלאס סייז זה לגמרי בסדר, אבל לא כל שמנה יכולה לדגמן. כן, יש שמנות ומלאות עם פיגורה טובה באמת. צריך פשוט להתלבש בהתאם למידה שלך. אני לא אומרת שזה לא בסדר. גם שמנות צריכות חזיות, לא? רק שזה יהיה בטוב טעם".

ליהיא גרינר צילום אילן סימן-טוב מעצבת טל שיין

"ממש לא טוב לי עם המשקל שלי. הפולקסים שלי משתפשפים אחד בשני ואני חייבת לשים טייץ כשאני שמה שמלה וזה ממש לא כיף. וזה לא בגלל ההיריון, עליתי 15 ק"ג לפני ההיריון"

מה קרה לך שעלית 15 ק"ג עוד לפני ההיריון?
"אחרי שנכנסתי להישרדות והגעתי לווילה של המושבעים (המודחים) של השורדים, אני פרקתי עול כי חודשיים לא אכלתי על האי כלום. בווילה דפקתי פנקייקים. היה לנו קייטרינג שהגיש לנו בוקר, צהריים וערב אוכל כולל לחמים וגבינת צהובות ודברים שלא נגעתי שנתיים, כולל נס קפה שאני אנטי נס קפה, ואכלתי אולי את כל הצנצנת של חמאת הבוטנים".
צנצנת חמאת בוטנים? איך גורו הדיאטה פרקה כל עול?
"אנשים לא יודעים, אבל מאז הישרדות אני בסחרור לא נורמלי כי הישרדות הרסה לי את הבריאות. מאז שחזרתי מהישרדות, בעצם מאז שעברתי לווילה, אני בבולמוסים מטורפים של אכילה, אחרי שבצילומים לא אכלנו חודשיים על האי. ככה שאני לא יכולה להדריך אנשים ולתת מוטיבציה לאנשים, כשאני לא עושה את הדברים בעצמי ונופלת. לכן גם הפסקתי להעלות פוסטים בנוגע לאורח חיים בריא. עכשיו אני עובדת על עצמי בשביל לחזור לדרך שלי שאני מאוד מאמינה בה – ליהיא לייט. הרי אני גם לא רוצה להטיף על מה שאני לא עושה בעצמי. לא כיף לי שאני אוכלת. אני לא נהנית באמת כי אני מגזימה ויכולה לאכול יום אחרי יום בורקס או פיצה. ממש איבדתי את זה. זה מטורף".
למה את לא מבקשת עזרה או הכוונה?
"אף אחד לא יכול לשנות אותי חוץ מעצמי. אני רואה, מקשיבה וגם ישבתי עם מיכל צפיר וזה הצחיק אותי כי הבנתי שהדרך שלי היא הכי מדהימה. במשך זמן רב לא תפעלתי את דף הפייסבוק שלי, ועכשיו חזרתי לליהיא לייט עם פוסטים חדשים כי יש לי ביקוש. אני עסוקה כי אני לומדת נטורופתיה ברידמן. התחלתי שנה שעברה".
ועל מה את עובדת עכשיו?
"לי ולנעמה קיסרי יש תכנית חדשה בהוט בידור. לא תכנית אירוח אלא דוקו ריאליטי ועכשיו אנחנו בונים את הפורמט כי אנחנו מצלמים באוגוסט. זו תכנית בה אנחנו נוסעות בכל רחבי הארץ, ממש למקומות הזויים שלא ידענו שהם קיימים, זה משהו בסגנון אנשים פשוטים של ניקול ריצ'י ופריס הילטון. זה יהיה מצחיק. אנחנו עדין עובדות על שם לתוכנית הזו".
איך נוצר הקשר בינך לנעמה?
"אני ונעמה הכרנו על האי בהישרדות והפכנו לחברות. התחברנו בגלל ההומור העצמי ואנחנו ממש משלימות אחת את השנייה. יש לנו גם ילדים באותו גיל ואנחנו נשארנו חברות גם אחרי כי הבעלים מסתדרים ואנחנו מלא מלא זמן מבלים ביחד ומטיילות ביחד. על האי אנחנו היינו מחוברות לשמחה אבל היא כבר לא חברה טובה. אני מתה עליה אבל אני לא חושבת שאני יכולה להיות BFF ברמה של יום יום. היא כרגע מאוד נהנית מהתהילה ואני מפרגנת לה".

ליהיא גרינר צילום אילן סימן-טוב מעצבת טל שיין

# # #
הטרגדיה הגדולה במשפחתה ליהיא גרינר הייתה לפני שנה. אחיה אבירם נפטר בלוס אנג'לס מדום לב והוא בן 39 בלבד. באותה שנה היא איבדה את עוברה בחודש הרביעי. "אנחנו שלושה אחים, אבירם ואני היינו מאוד קרובים ודיברנו המון בפייס טיים", אומרת ליהיא. "עברה שנה בדיוק מאז שהוא נפטר ומהיום ההוא שטסתי ללוס אנג'לס כשזה קרה. אני יודעת שהמוות שלו קשור גם לאוכל כי הוא היה שמנמנן וכל כך אהב אוכל. כולנו במשפחה שלי אוהבים לאכול ויש לנו טעם טוב ואם הוא היה יותר בריא אולי זה לא היה קורה לו. מצד שני, אבא שלי מת בחדר כושר והיה הכי בכושר אבל לא אכל בריא. אחי קיבל התקף לב כמו אבא שלי. אבא שלי מת בגיל 45 כשהייתי בת 16 ואחי מת בגיל 39. אני כבר שלוש־ארבע שנים מטופלת בכדורים כי יש לי חרדות. אני לוקחת דברים מאוד ללב והלב שלי רגיש ואני חייבת לטפל בזה. אני לא רוצה התקף לב, אני כל הזמן בבדיקות, כל דבר גורם לי לחרדות, ילדים שנשכחים ברכב, פיגועים, אני לא מפסיקה לדמיין ולחשוב על האנשים שעוברים התעללות ואני לוקחת קשה מאוד גם דברים שלא שלי. אני חרדתית ברמות. אני חרדה למוות שלי או של מישהו במשפחה שלי. אם לא הייתי על ציפלקס בתקופה של המוות של אחי, הייתי מתה".

"אני כן חושבת שהלבשה תחתונה ובגדי ים לנשים ודוגמניות במידת פלאס סייז זה לגמרי בסדר, אבל לא כל שמנה יכולה לדגמן. כן, יש שמנות ומלאות עם פיגורה טובה באמת. צריך פשוט להתלבש בהתאם למידה שלך"

ליהי גרינר עם נעמה קסרי צילום פרטי

ליהיא גרינר עם בעלה יוסי צבר צילום פרטי

מה קרה בהריון הקודם?
הייתי בהריון והכל היה תקין. עשיתי סיסי שליה כי השקיפות עורפית שלי לא הייתה תקינה. אחרי הסיסי ראו שהכל תקין ועשיתי גם צ'יפ גנטי וסקירת מערכות מוקדמת והכל היה מושלם, וזהו, זה נפל. היו לי כאבים נוראים שהם אפילו לא צירים אלא הרבה יותר גרוע, צרחתי כמו טורפת. את ג'ולין ילדת עם צירים והחזיה עלי כי לא היה לי זמן, כמעט ילדתי אותה באוטו. אבל בהפלה היו לי צירי מוות, הרגשתי שמשהו לא בסדר ואמרתי לבעלי שנופל לי הילד. אסף אותי אמבולנס, זה היה מפחיד. הרגשתי שדמשהו לא בסדר. הייתה נקודה שאמרתי שאני לא רוצה שיצילו את הילד הזה כי הייתה לי חרדה מטורפת והרגשתי שמשהו לא בסדר".
מה שקרה משפיע עלייך בהיריון הנוכחי?
"בעקבות ההפלה אני הרבה יותר בלחץ לגבי ההיריון הזה. אני לא מתאמנת למרות שזו טעות ואני יודעת ששום דבר לא בטוח וזו המחשבה שמלווה אותי. מה שיהיה יהיה. אני כן טסתי לאומן לפני כמה שבועות להתפלל ואני כל הזמן עם אמונות טפלות ודברים שאני עושה לכבוד זה, כמו למשל הפרשת חלה. אני בן אדם מאוד מאמין למרות שאני לא שומרת שבת וכשרות, אני כן שומרת חגים, מתפללת ועושה קידוש. אגב, אני בחודש חמישי עם בת ולכן לא נקרא לה על שם אחי. יש לנו כבר שם בראש אבל אני שומרת את זה לעצמי בינתיים".
למה הלכת להישרדות אחרי שנה כל כך קשה?
"הישרדות באה לי בזמן הכי טוב כי הייתי באמת בתקופה קשה, תקופה כואבת. חייתי את העצב הגדול שלי, הייתי עם אמא שלי וראיתי את העצב הגדול שלה. מבחינתי זה היה מטורף ככה לקבל הזדמנות לברוח קצת. כולם פרגנו לי. אמא שלי באה להיות אצלנו בבית, בעלי פרגן לי. נכון שהיו לי ברייק דאונס על אחי אבל לא שידרו את זה כי זה היה משהו פרטי ואישי. זו הסיבה כנראה שנראיתי ממש משוחררת בשידורים".
ואיך בעלך הגיב למה שעובר עלייך?
"בעלי הכי מדהים שיש והוא באמת מפרגן לי על הכל. הוא זורם ותומך. גם עכשיו, כשעליתי במשקל ועוד לפני ההיריון והוא ראה שאני בנפילה, הוא תומך, מנסה לדבר איתי ורוצה לעזור לי עם האוכל כי הוא יודע שזה לא עושה אותי מאושרת שעליתי ככה במשקל . הוא לא ידבר איתי באמצע ביס, אלא אחרי, כי אני מתלוננת אחרי שאני אוכלת ולא מפסיקה להתבכיין, למה אכלתי את זה, זה לא היה שווה וכו'".
ולסיום, רגע לפני הבחירות, איפה את על המפה הפוליטית?
"אני הצבעתי גנץ למרות שאני ימנית ואני לא מכירה ולא יודעת עליו כלום. בחרתי בו כי אני חושבת שביבי צריך ללכת והוא היה ברירת מחדל. הזוי בעיני שהעם ממשיך לבחור ביבי, אני לא מבינה בפוליטיקה. אני באה מאמריקה ואני חושבת שראש ממשלה צריך להתחלף ופה זה בלי הגבלה וצריך שינוי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. מגעיל

    התגלה בה רוע שאף אישה ואמא לא תסלח עליו!!!! בכל מקום מדברים9 על כמה היא ונעמה שנואות!

  2. לילך

    מקסימה וכנה!!
    לא מנסה ליפייף את הדברים!!
    הריון קל ותקין ב" ה

  3. דפנה

    עושים עם ליהיא רעיון. וכול הזמן היא מדברת על אחרים. מיניראה את התוכנית שלכם . יהיה 0 רייטנג.

  4. חנה

    וואו ליהיא גרינר איזה אישה!
    הכרתי אותה בצפייה ב"הישרדות" והתאהבתי בדמות
    הזאת. אישה מצחיקה ונעימה.

  5. סימה בן שבת

    מלכה בחורה מקסימה לבבית יוסי צבר מלך אבא מקסים ובכל למופת רק שתצלחו אמן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר