אזור התעשייה סגולה. צילום זאב שטרן
אזור התעשייה סגולה. צילום זאב שטרן

חושבים בגדול: שונה צו המיסים כך שישתלם יותר להשכיר שטחי ענק באזורי התעשייה

השכרת שטח של עד 20,000 מ"ר תחייב ארנונה של בין 397-223 שקלים למ"ר. מי שישכיר שטח מסחרי בגודל של 20,000 מ"ר ומעלה, ישלם 104.93 שקלים למ"ר בלבד

פורסם בתאריך: 8.7.19 11:15

עיריית פתח תקווה משנה את התעריפים בצו מיסי הארנונה במטרה למשוך חברות שישכירו שטחי ענק של למעלה מ-20 אלף מ"ר באזורי התעשייה של העיר.

בשבוע שעבר אישרה מועצת העיר את צו המיסים כך שהתעריפים המוזלים החדשים ישתלמו גם למי שמשכרי שטחים גדולים במיוחד. כך למשל, בעבר בצו מיסי הארנונה ההתייחסות הייתה רק עד גודל של 86 מ"ר ומעלה. כעת בצו הארנונה החדש קיימת התייחסות נוספת של 86 מ"ר עד 20,000 ושל 20,000 מ"ר ומעלה. מי שיכיר משרדים של עד 20,000 מ"ר, ישלם בין 397-223 שקלים למ"ר (בהתאם סיווג הנכס בעיר). מי שישכיר שטח מסחרי בגודל של 20,000 מ"ר ומעלה, ישלם סך של 104.93 שקלים למ"ר.

"עד כה הייתה התייחסות רק לעסקים ששטחם הוא 86 מ"ר ומעלה ולהם ניתנה הנחה, אבל יש חברות רבות הבוחנות אפשרות לשכור שטחים גדולים מאד ויש לתת לזה התייחסות מיוחדת והנחה בגין השטח הרב שהן שוכרות", ציין אתמול גרינברג. "נמשיך לעודד חברות סטארט אפ וחברות נוספות לשכור שטחים גדולים בעיר ונסייע ככל הניתן באמצעות קשר ישיר, קיצור הבירוקרטיה, זירוז תהליכים וכדומה".

נזכיר כי אחד הנושאים המדוברים ביותר בשבוע שעבר הייתה אפשרות שאיקאה תגיעה לפתח תקוה, ותפתח סניף בשטח מפעל ששימש בעבר את חברת טבע סמוך לבית החולים בילינסון. גרינברג אישר את המגעים בנושא, ואילו איקאה סירבו להתייחס לכך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר