מתחם גיסין סנטר. הדמיה אלכס לובמילוב

עד 2020: החלה הקמת מתחם "גיסין סנטר" באם המושבות

מרכז הבילוי ברחוב גיסין, שעלות הקמתו מוערכת בכ-60 מיליון שקלים ועתיד להתפח גם בסופי שבוע, יכלול חדר כושר ענק, מסעדות, רשתות מזון מהיר, בר, קצבייה, מעדנייה, מספרה, מכון יופי ועוד

פורסם בתאריך: 23.7.19 13:31

תתרגלו לשם: "גיסין סנטר", כך ייקרא מרכז הבילוי החדש של אם המושבות שבימים אלה החלה הקמתו בעלות הנאמדת ב-60 מיליון שקלים.

מתחם GISS-IN (גיסין סנטר) יוקם על קרקע שהיתה שייכת ל"בוסתן" -אגודה שיתופית ושימשה בעבר כבית אריזה של הפרדסים במושבה, על ציר התנועה אבשלום גיסין פינת רחוב פינסקר בשכונת אם המושבות בציר המחבר בין א.ת. סגולה וקריית אריה. על התכנון אמון האדריכל אורן ברודנר, שותף במשרד בא.א.פיראון.

במתחם, שעתיד לפתוח את שעריו גם בסופי השבוע, יהיו כ-5,000 מ"ר שטחי מסחר וכ-100 מקומות חנייה. הוא יכלול תמהיל עסקים של חדר כושר ענק, מסעדות, רשתות מובילות בתחום המזון המהיר כגון "עד העצם", "קרייזי מיט" ו"בית הפנקייק", בר שכונתי, קצבייה, מעדנייה, מספרה, מכון יופי ועוד. מחירי השכירות יעמדו בממוצע על כ-200 שקלים למ"ר לא כולל דמי ניהול. צפי לסיום עבודות ופתיחת המרכז הינו ספטמבר 2020.

הקרקע עצמה נרכשה בשנת 2018 בעלות של 40 מיליון שקלים, על ידי חברת "גיסין סנטר" בה שותפים: חברת עומר הנדסה, חברת רושו הנדסה ויזמות שבבעלות צביקה ועינת רושו העוסקת בתאום התכנון, ליווי הבצוע, השיווק והאכלוס הפרויקט.

לדברי מנכ"ל חברת רושו הנדסה ויזמות, צביקה רושו: "בפתח תקוה נמצאת במגמת התפתחות הן מבחינת הבניה למגורים והן מבחינת אזורי התעסוקה החדשים הנבנים בה ומביאים אליה אוכלוסיה חדשה. על פי השנתון הסטטיסטי 2017 של הלמ"ס אוכלוסיית העיר מונה כ-240 אלף תושבים והיא במגמת גידול של 2.5 אחוז בשנה, כאשר אם המושבות נחשבת לשכונה הגדולה ביותר בעיר. מרכז GISS-IN החדש יספק לתושבי השכונה מקום לבילוי משפחתי בלי לצאת מהשכונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    100 מקומות חניה , ממש לא מספיק בפרט שיש מסעדות , כלומר השהות של כל מכונית בחינה גדול יותר .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר