איציק דיעי, ענת זנזורי. צילום אבי את אבי

גזברית העירייה: עלות סגן חמישי 54 אלף שקלים לחודש. מי ימונה?

בהודעה ששלחה הגזברית, רו"ח חני גולדשטיין, לחברי המועצה כתבה: "העירייה תוכל לעמוד בהתחייבות זו לטווח הנדרש". ענת זנזורי, מספר 2 בסיעתו של גרינברג מצפה למינוי אבל האם דווקא הסגן איציק דיעי יקבל משכורת?

פורסם בתאריך: 28.7.19 13:10

54 אלף שקלים, זו תהיה העלות לסגן נוסף בעיריית פתח תקוה, אם ימונה בקרוב – כך מסרה בשבוע שעבר גזברית העירייה חני גולדשטיין לחברי מועצת העיר.

כידוע, לראש עירייה רמי גרינברג, ישנם כיום ישנם ארבעה סגנים – רון כץ, אוריאל בוסו, צדוק בן משה ואיציק דיעי (סגן ללא שכר). בפועל יכול גרינברג למנות סגן נוסף, חמישי במספר, בהתאם לאישור משרד הפנים. ראש העיר רמי גרינברג כבר ציין בעבר כי בכוונתו למנות סגן חמישי מאחר והעיר עומדת בקריטריונים הנדרשים לכך.

בהודעה ששלחה הגזברית רו"ח חני גולדשטיין, בנוגע למינוי סגן נוסף בשכר, היא ציינה, "בהתאם לחוזר מנכ"ל 1/2009- כללים למינוי סגנים בשכר לראש הראשות המקומית, הריני מאשרת כי עלות העסקה של הסגן הינה 54 אלף שקלים לחודש (עלות מעביד). עלות השכר הנ"ל לסגן נוסף מתוקצבת מתקציב המאושר לשנת 2019 והעירייה תוכל לעמוד בהתחייבות זו לטווח הנדרש".

כזכור, סביב סוגיית מינוי הסגן החמישי בשכר, טוענת חברת המועצה ענת זנזורי, מספר 2 בסיעתו של גרינברג, כי לה טרם הבחירות כי במידה והסיעה תקבל חמישה מנדטים, היא תמונה לסגנית ראש העיר. הסיעה קיבלה בסופו של דבר חמישה מנדטים, אך בפועל המינוי לא בוצע. מנגד, צדוק בן משה, מספר 3 ברשימה, זכה למינוי. מאז דורשת זנזורי לעמוד בהסכמים עימה.

לפני מספר שבועות מינויה אמור היה להיות מאושר על ידי מועצת העיר, אך זה נדחה. הצפי הוא שדווקא איציק דיעי יהפוך בהמשך לסגן בשכר, מה שאמור לסגור את מכסת סגני ראש העיר בעירייה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שולי

    מר גרינברג כבוד ראש העיר ,בשביל מה צריך 5 (!!!!!!) סגנים בעיריית פתח תקווה ??????
    יש כסף מיותר ? שפרו את נקיון העיר,תקנו כבישים משובשים ואולי….תורידו קצת בארנונה !!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר