ענת זנזורי. צילום זאב שטרן
ענת זנזורי. צילום זאב שטרן

מועצת העיר אישרה: ענת זנזורי היא הסגנית הנוספת בשכר. ויש גם החלטות נוספות

מינויה לסגנית בשכר דורש גם את אישור משרד הפנים. כמו כן אושרו תקציבים שמסתכמים בלמעלה מ-20 מיליון שקלים לפרויקטים בתחום החינוך

פורסם בתאריך: 29.7.19 13:06

חברת המועצה ענת זנזורי היא הסגנית החמישית והרביעית בשכר – כך אישרה אמש מועצת העיר. בכך תצטרף זנזורי לארבעת הסגנים הנוספים שכוללים את אוריאל בוסו, רון כץ, צדוק בן משה ואיציק דיעי (ללא שכר).

מינויה לסגנית בשכר דורש גם את אישור משרד הפנים. הערכה היא שזה יאושר משום האישור לסגן נוסף ניתן בין היתר לעיר שיש לה מעל 250 אלף תושבים.  נזכיר כי גזברית העירייה ציינה שהעירייה תוכל לעמוד בהתחייבות השכר של סגן הנוסף, בעלות מעביד חודשית של 54 אלף שקלים.

זנזורי, מספר שתיים בסיעתו "התחדשות" של ראש העיר רמי גרינברג, המתינה חודשים ארוכים למינוי שהובטח לה עוד טרם הבחירות, במידה והסיעה תקבל חמישה מנדטים. לאחר שלא פעם התלוננה על כך שלא עמדו בהתחייבויות כלפיה ומינויה אף עלה להצבעה במועצת העיר ולא אושר, מינויה כאמור אושר אמש.

בתוך כך, אושר בישיבת מועצת העיר גם מינויו של אליהו גינת מסיעת ש"ס לתפקיד משנה לראש העיר, תפקיד ללא שכר.

***

עוד מישיבת מועצת העיר, ראש העיר הביא לאישור מועצת העיר, יחד עם ראש מינהל החינוך רון כץ, תקציבים שמסתכמים בלמעלה מ-20 מיליון שקלים לפרויקטים בתחום החינוך.

בנוסף, הוחלט בישיבה על יישום מיידי של חוק "התקנת המצלמות לשם הגנה על פעוטות במעונות יום תשע"ט 2018" המחייב התקנת מצלמות במעונות פרטיים על כלל המעונות העירוניים לרבות המעונות הפרטיים. בישיבה צוין שבכל בקשה לרישיון עסק למעון יום, יוסף תנאי של חובת התקנת מצלמות בוועדה לתכנון ובניה למתן היתר.

כמו כן הוחלט על עיבוי תכנית הכשרת גננות ומטפלות בשיתוף משרד החינוך על ידי הפסגה אשר בסופה תוענק תעודה רשמית מהרשות על הכשרת צוות הפעוטונים והגברת הפיקוח על מעונות היום והפעוטונים על ידי אגף גני הילדים והענקת תו "גן מפוקח" על ידי מנהל החינוך לגנים בפיקוח.

אושרה גם הצעתו לסדר של סגן ראש העיר צדוק בן משה להקצאת תקציב ייעודי לצורך התקנה של מתקני מים בגנים אשר אין בהם מתקן מים ובנוסף תחזוקה למתקנים עקב החלפת סנן וכו' במקום שיושת על ההורים כהוצאה והכבדה נוספת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גל לביא

    מגיע לה ובחירה ראויה של ראש העיר . עושה באהבה למען פתח תקווה .במסירות וקו אחד עם מנהיג העיר . בהצלחה לה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר