סגירת הכנסייה ברחוב ההגנה. צילום באדיבות העירייה

צפו: העירייה סגרה כנסייה ומרכז לימוד של מבקשי מקלט

נציגי הכנסייה קיבלו לידם העתק של החלטת בית המשפט ולא נרשמו אירועים חריגים במהלך הסגירה. ראש העיר רמי גרינברג: "לא ייתכן שיהיו כאלו שיצפצפו על החוק ויעשו במרחב הציבורי ככל העולה על רוחם"

פורסם בתאריך: 5.8.19 12:59

עיירית פתח תקוה סגרה הלילה כנסייה של מבקשי מקלט שהוקמה ברחוב ההגנה 23 במרכז העיר המשמשת גם כמרכז לימוד. הסגירה נעשתה בטענה שמדובר במרכז הזנה לא חוקי עם מטבח מאולתר שבו לא שררו תנאי ניקיון נאותים. בנוסף מצאו אנשי אגף הפיקוח ליקויי בטיחות במקום.

אנשי הפיקוח והשיטור העירוניים הגיעו הלילה אל הכנסייה בהתאם לצו הסגירה שניתן. נציגי הכנסייה קיבלו לידם העתק של החלטת בית המשפט ולא נרשמו אירועים חריגים במהלך הסגירה.

על פי הודעת העירייה כנגד בעלי הנכס יוגש כתב אישום חמור על הפרת צו שיפוטי והתביעה תונחה לדרוש מאסר בפועל לצד קנס גבוה שישקף את חומרת העבירה והמטרד הגדול לציבור.

בשנים האחרונות פועלים בעירייה נגד כניסת עובדים זרים ומבקשי מקלט למבנים באופן לא חוקי בעיר. רבים מהם מגיעים למרכז פתח תקוה בשל מחירי הדירות הנמוכים ביחס לתל אביב. לא פעם אף נוצר מתח בינם לבין בעלי העסקים במרכז העיר.

ראש העיר, רמי גרינברג: "כולם שווים בפני החוק ולא ייתכן שיהיו כאלו שיצפצפו על החוק ויעשו במרחב הציבורי ככל העולה על רוחם. אני מבקש להודות לעובדי אגף הפיקוח על הבנייה וכן לעובדי אגף הביטחון אשר סייעו באבטחת הפעילות. במסגרת המדיניות בה אני נוקט עם כניסתי לתפקיד, עיריית פתח תקוה לא תסבול בתחומה מבנים ועסקים לא חוקיים אשר פוגעים במרחב הציבורי ואף בשלומם ובריאותם של האנשים שמשתמשים במבנים הללו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר