סיון לוי מובילת צוות גאוה בעיר מיכאל פואה- מנהיגות יהודית. ללא קרדיט

"עצרת 'לחיזוק ערכי המשפחה' הערב היא הסתה מסכנת חיים"

את האירוע מקיים ארגון "בוחרים משפחה" יומיים לפני עצרת הנוער הגאה בפארק ע"ש אוחיון. אחד מראשי הארגון: "טענות ההסתה הם למעשה טרור של השתקה". צוות גאווה פ"ת: "אלו פעולות שעומדת כנגד הרוח היהודית"

פורסם בתאריך: 6.8.19 09:36

יומיים לפני שתתקיים בפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון בפתח תקוה עצרת "הנוער הגאה בישראל" שתסגור את אירועי חודש הגאווה שהתקיימו ברחבי הארץ, יקיים מנגד הערב (שלישי) ארגון "בוחרים במשפחה" עצרת ותהלוכה משלה "לחיזוק ערכי המשפחה". בשלטים שנתלו ברחבי העיר נכתב: "אל מול ניסיונות ההרס של התא המשפחתי נתאחד כולנו לאמירה אחת ברורה: משפחה יש רק אחת". מארגני עצרת הגאווה טוענים כי מדובר באירוע שנאה שהוא "הסתה לכל דבר".

עצרת ארגון "בוחרים משפחה" תתקיים בשעה 18:30, המשתתפים יתכנסו ברחבת העירייה ויצעדו לעבר כיכר המייסדים ובמהלכה תתקיים פעילות לילדים כמו ג'ימבורי, מתנפחים ועוד. לדברי נציגות הארגון באירוע ישתתפו גם אנשי ציבור ואנשי מקצוע בתחום המשפחה והוא מתקיים כחלק "ממסע לשמירה על שלמות המשפחה שהיא אחד הערכים המקודשים ביותר במסורת ישראל". מיכאל פואה מראשי הארגון מסר: "פתח תקוה מצטרפת לערים שמסירות את מחסום הפחד מהרדיפה של ארגוני הלהט"ב הפועלים לפירוק התא המשפחתי, ומצטרפת לערים שמחזקות את המשפחה שהיא אבן היסוד של החברה והמדינה".

"כולנו משפחה אחת גדולה, בכל הצורות, הגדלים, הצבעים, המינים, הזהויות, העדות והנטיות", אומרת בתגובה סיון לוי, מובילת צוות גאווה פתח תקוה. "העצרת המביישת הזו וכל קריאה שבאה להפוך את הקיום של משפחות, נוער, וכל חיים אנושיים ללא לגיטימיים – היא הסתה לכל דבר. פעולות כגון פעולת הסתה זו, במילים ובמעשים, הן פעולות אלימות, אנטי-דמוקרטיות, המסכנות חיים באשר הם חיים ופוגעות בחברה הישראלית כולה. אלו פעולות שעומדת כנגד הרוח היהודית 'ואהבת לרעך כמוך' ו'כולנו נבראנו בצלמו'. אני מזכירה שרק לפני שבוע וחצי התבצע מחוץ ל'בית דרור' בתל אביב, בית מחסה לנוער להט"ב שנפלט מביתו, פיגוע דקירה, פשע שנאה כנגד הנוער במקום, נפש צעירה, והפצעים הנפשיים והפיזיים עוד לא הגלידו. בתקופה האחרונה הוצפו בפני הצוות שלנו קשיים רבים מהשטח – ילדה שהגננת מסרבת לקבלה לגן 'כי יש לה זוג אימהות', נער טרנס – שהנהלת בית הספר מפצירה בו להישאר בארון, נער שנשלח לעו"ס להט"ב בעיר אחרת כי אין אצלנו, ניסיונות התאבדות של נוער וצעירים להט"ב על רקע בריונות, להט"בופוביה ושנאת חינם. כאור גדול אל מול האדישות לחיים האנושיים, הבורות ושנאת החינם, כולנו יחד נרים קול גדול של אהבת חינם בעצרת הנוער הגאה – דוברים ודוברות מהקהילה הדתית, האתיופית, הלהט"בית, מועצת התלמידים והנוער הארצית, מ"מ ראש העיר וראש אגף החינוך, תנועות הנוער, ועוד רבים ורבות טובות נוספות".

כאמור, עצרת הנוער הגאה תתקיים ביום חמישי, בשעה 18:00 ובמקום תהיה עמדת תקלוט, פינות יצירה שונות: צביעה ויצירה, מגנטים, ציור פנים וגוף ועוד וכן דוכנים של הקהילה הגדולה. בשעה 19:00 על הבמה המרכזית יהיו הופעות חיות של אומנים שונים. העצרת תהיה מונגשת לשפת הסימנים.

פואה בתגובה: "טענות ההסתה הם למעשה טרור של השתקה. המסרים שלנו הם חיובים ונועדו לתת מסר של בחירה ותקווה לכל נער ונערה שמתמודדים עם שאלת הזהות המינית שלהם. המציאות שיצרו ארגוני הלהט"ב בה אין בחירה חופשית הוא בלתי נסבל. היאוש מיכולת התמודדות והמחשבה שהנטיה הטבעית היא דבר שלא ניתן לשינוי ומוביל לחיים בלי משפחה ושהדרך היחידה לחוות הורות היא באמצעות סחר בילדים היא זו שמובילה להתאבדויות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. רעות

    לשלול קיום של אוכלוסיה זאת הסתה לשמה ויש פה מסע דה לגיטימציה שלם.
    אין מקום להשוואה – הלהטב נלחמות על זכות קיום. המסיתים – על שלילת קיום. החברה הישראלית צבעונית ומגוונת כמו דגל הגאווה ולא שחורה כמו דגל להבה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עד שלא יבינו הלהטבים, הומואים לסביות טראנסים זה עשרה אחוז מהאוכלוסיה, עד שלא יבינו שכולנו עתירי האל, לא רק גזענים כמו סמודריץ, רק אז יבוא שלום אמיתי על בית ישראל

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד למי שמארגן את המצעד. הגיע הזמן שיבינו של רובנו יש ילדים ומשפחות. משפחות נהדרות

  4. נעממי

    חוצפה הפגנה עלובה של אנשים עלובים. מה משפחה? גם הלהטבים זה משפחה

  5. נעממי

    לפעמים אני מתגעגעת לרב קוק האב. הוא האמין בדו קיום. תראו מה נהיה מהציונות הדתית והחרדים. חשומה

  6. גולדי

    השנאה בלבם של אחרים מסתירה להם מה זה להיות יהודים.
    איפה קבלת השונה ואהבת חינם.
    מצאו את אלוהים בחזרה ותשילו מעלעכם את השנאה.

    אדם האדם הוא אדם. דתי / חילוני / סטרייט / להט"ב – כולנו נבראנו בצלם

  7. עומר

    לפני 10 שנים נרצחו שני להט"בים בבר נוער, שאמור להיות מרחב בטוח ללהט"ב, בגלל שנאת חינם. אותה שנאת חינם תהיה גם בפתח תקווה היום בערב. בושה.

  8. גיל

    מה רע בערכי משפחה? זה עונש? חשבתי שגם להטבים רוצים משפחה.. די לטרור הגאה…

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממתי לחשוב אחרת הץמהלהטב זה לסכן חיים?
    תנו למישמסכים אתכם להפגין ביום שלו.תנו למי שמעדיף ערכי משפחה להפגין היום

  10. שוקי

    צריך להעיף את הלהטבים מחוץ לעיר. הם כתם לעיר ולמדינה. הם אנשים אומללים הזקוקים לטיפול.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר