דגל הגאווה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

היום בפארק ע"ש יצחק אוחיון בפתח תקוה: עצרת הנוער הגאה של ישראל

בעצרת יופעלו דוכנים שונים, והחל מהשעה 19:00 יתקיימו על הבמה המרכזית נאומים והופעות שונות

פורסם בתאריך: 8.8.19 12:19

עצרת הנוער הגאה של ישראל תתקיים היום לראשונה בעיר פתח תקוה – בפארק על שם יצחק אוחיון (הפארק הגדול), החל מהשעה 18:00. האירוע אותו מארגן 'צוות גאווה פתח תקווה' – הכולל פעילות ופעילים למען תושבי ותושבות העיר וחברי וחברות הקהילה הגאה ומשפחותיהן, מסיים את אירועי הגאווה והסובלנות שהתקיימו במהלך הקיץ בישראל. באירוע יהיו דוכני יצירה של פינת צביעה, מגנטים וציור פנים וגוף לצד עמדת תקלוט. החל מהשעה 19:00 יתקיימו על הבמה המרכזית הופעות של הרכבים שונים, נאומים ומוזיקה וריקודים. הפעילות מיועדת לכל המשפחה, צעירים, מבוגרים, קבוצות ומשפחות. עוד במקום יוצבו דוכני הסברה של עמותות: גאווה פתח תקווה – איגי – ארגון הנוער גאה, ישראל חופשית, מעברים – שינוי בר קיימא לקהילה הטרנסית, האגודה למען הלהט"ב בישראל ועוד.
כזכור, ביום שלישי קיים ארגון 'בוחרים במשפחה' עצרת ותהלוכה משלו לחיזוק ערכי המשפחה ברחבת העירייה. לדברי נציגות הארגון, האירוע התקיים כחלק ממסע לשמירה על שלמות המשפחה שהיא אחד הערכים המקודשים ביותר במסורת ישראל". מיכאל פואה מראשי הארגון אמר לרגל העצרת 'בוחרים במשפחה': "פתח תקוה מצטרפת לערים שמסירות את מחסום הפחד מהרדיפה של ארגוני הלהט"ב הפועלים לפירוק התא המשפחתי, ומצטרפת לערים שמחזקות את המשפחה שהיא אבן היסוד של החברה והמדינה".

לדברים שלו הגיבה סיון לוי – מוביל/ת צוות גאווה פתח תקווה, שאמרה: כולנו משפחה אחת גדולה, בכל הצורות, הגדלים, הצבעים, המינים, הזהויות, העדות והנטיות". היא אמרה על העצרת ש"מדובר בעצרת מביישת שהיא הסתה לכל דבר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר