הפגנות בכפר גנים נגד היועהמ"ש

מותו הטראגי של סלומון טקה: צפו בהפגנות בשכונת כפר גנים

בשבוע האחרון מגיעים יוצאי אתיופיה להפגין נגד היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, המתגורר בשכונה, זאת בדרישה לפרסם את סרטון מותו של טקה ז"ל. זאת בנוסף להפגנות בעניין החקירה נגד בנימין נתניהו

פורסם בתאריך: 10.8.19 21:16

תושבים שמתגוררים בשכונת כפר גנים, ובמיוחד בסמוך לכיכר הכבשים שבשכונה, נאלצים בימים האחרונים להתמודד עם הפגנות מידי יום, ולא רק בסופי שבוע, כפי שהורגלו מזה שבועות ארוכים. לדברי תושבים ההפגנות גלשו גם סמוך לבית הכנסת ניגוני חיים. בניגוד לעבר, אז התקיימו הפגנות מידי מוצ"ש נגדג היועת המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בנוגע לחקירה בעניינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, במהלך השבוע האחרון מתקיימות גם הפגנות של יוצאי אתיופיה, בדרישה לחקור ולפרסם את סרטון מותו של סלומון טקה ז"ל, שנהרג בקריות מירי של שוטר לפני מספר שבועות.

צפו בסרטונים של ההפגנות שרצים ברשת, אם ידוע לכם מי צילם אותם נשמח אם תעדכנו אותנו בהודעה לטל. 0507386561 כדי שנוכל לעדכן את הקרדיט.

התושבים מציינים, שמבלי להיכנס לנושאים פוליטים או תמיכה בעמדה כלשהי, הם נאלצים להתמודד עם ההפגנות הללו שפוגעות בשגרת חייהם. "מפגינים כל ערב, משעה תשע בערב ועד לשעה 23:00", אומרת תושבת הרחוב, "אנו כמובן בעד דמוקרטיה, אבל למה ההפגנות צריכות להיות מתחת לחלון שלנו? מתחילת השבוע מגיעה קבוצה של יוצאי אתיופיה עם מגפונים, הם מקריאים את שמות הנפגעים האתיופים. ההפגנות האלו מצטרפות להפגנות שמתקיימות בסופי שבוע נגד היועמ"ש. גם כאשר אני סוגרת את החלון אני שומעת, אי אפשר אפילו לראות טלוויזיה, ואנחנו בתוך הבית לא שומעים אחד את השני. הבת שלי שולחת לי הודעות וואטסאפ כי היא לא יכולה לקרוא לי".
היא מספרת על כך שלא ידוע עד מתי ההפגנות האלו ימשכו. "מעבר לכך, המפגינים קוראים בסוף ההפגנה להגיע גם מחר", היא אומרת, "הם עומדים בכיכר הכבשים בבן גוריון מייזנר, ויש שם גם ניידת משטרה, כלומר יודעים שהם מגיעים, וגם המאבטחים של היועץ המשפטי שמתגורר שם גם נמצאים במקום. זה פשוט בלתי נסבל, ומתחילת השבוע היו הפגנות כאלו מידי ערב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אורן

    אז מה אתם רוצים שיעשו ? שחסמו כבישים אמרתם למה הם לא הולכים להפגין מתחת לבתים של מקבלי ההחלטות ואפילו שנצטרף אילהם הם זועקים מדם ליבם אף אחד לא סופר אותם ואת גברת נחמדה תרדי ותפגיני איתם זה נוגע לכל אחד ואחת מאיתנו שחיתויות התנהלות אלימה ומזעזעת של שוטרים … תגידי תודה שיש לך בת בכלל ואת יכולה לראות טלויזיה יש כאלו שלא !

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר