צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
למצולם אין קשר לכתבה צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

עובד זר מואשם כי תקף בן 15 המצוי על הספקטרום האוטיסטי

עורך דינו של הקטין מתנגד להסדר שהוצע לפיו ירצה הנאשם עונש מאסר של שלושה חודשים וישלם פיצוי כספי. הנאשם שכר יחידת דיור בבית הוריו של הקטין

פורסם בתאריך: 12.8.19 12:52

בית משפט השלום בעיר הרשיע עובד זר מהודו, לאחר שתקף קטין המצוי על הספקטרום האוטיסטי בדירה בעיר. המקרה תועד על ידי מצלמה. בכתב האישום שהגישה הפרקליטות, צוין: "הנאשם הינו תושב הודו, אשר שוהה בישראל מתוקף אשרת ויזה", כתבה עו"ד אורטל נחמן מפרקליטות מחוז מרכז, "המתלונן א' הינו קטין חסר ישע, יליד 28.2.2004, המאובחן עם הפרעה בספקטרום האוטיזם בתפקוד נמוך. הנאשם יחד עם שוהים נוספים מהודו, שוכרים יחידת דיור בעיר פתח תקווה מהוריו של הקטין, בה שוהים השותפים בדרך כלל, בשעות הערב, אז נוהג הנאשם לשתות וודקה. מטפלו של הקטין, מתגורר אף הוא בדירה ומרבה להגיע אליה עם הקטין, בשעות הערב המוקדמות".
המקרה המדובר התרחש בתאריך 30.3.2019, או בסמוך לכך, בשעות הערב: "בשעה שאינה ידוע במדויק למאשימה, הגיע המטפל ר' לדירה. בשלב מסוים יצא ר' מהדירה והקטין נותר בדירה עם הנאשם ושותפים נוספים. במקום ובזמן המתוארים לעיל, בעוד שהקטין יושב על אחת המיטות שנמצאת בדירה, שוחח הנאשם בטלפון הנייד שלו. הקטין החל להשמיע קולות … הנאשם בתגובה, הכה את הקטין מספר פעמים בפניו ובפלג גופו העליון, תוך שהודף אותו אל המיטה וגורם לו מכאוב. במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם קטין חסר ישע וגרם לו חבלה של ממש".
התלונה במשטרה הוגשה בחודש אפריל, אז נעצר הנאשם. ב-16.7 הוצע הסדר לבית המשפט לפיה הנאשם ירצה מאסר של עד שלושה חודשים בפועל ופיצוי של 4,000 שקלים, מה שעורר התנגדות של עורך דינו של הקטין, אורי דרשן הכהן. "לרוב בתי המשפט מכבדים הסדרים", אומר דרשן הכהן, "אנו מתנגדים להסדר, ודורשים מאסר של לפחות שלוש שנים, לפי מתחם הענישה, ופיצוי גבוה וגירוש לאלתר מהארץ. ההחלטה אמורה להיקבע בסוף דצמבר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר