ME-H-C--אי-תנועה-רחוב-כץ
ME-H-C--אי-תנועה-רחוב-כץ

אי התנועה ברחוב כץ: סכנה בטיחותית

אי תנועה שנצבע בצבע בלבד במעבר החצייה ברחוב כץ גורר תלונות על על סכנה בטיחותית. העירייה: "מדובר בהסדרי תנועה זמניים עד סיום העבודות"

פורסם בתאריך: 21.5.17 16:17

מדרכה וירטואלית שנצבעה על ידי העירייה ברחוב כץ גררה השבוע טענות שהדבר מסכן את הולכי הרגל שחוצים את הכביש. מדובר בכביש דו סטרי, שבו ישנם שני מעברי חציה, אלא שבמקום אי תנועה עם אבני שפה שנבנה ברוב המקרים בין שני המעברים ושעליו עומדים הולכי הרגל בזמן המתנתם לחצות את המעבר, במקום מצוייר אי תנועה שנצבע בצבע בלבד. כך נוצר מצב שהולכי הרכב עומדים על הכביש ולא על אי תנועה מסודר כמקובל.

ME-G-B-רמי-גרינברג-שטרן

חבר המועצה רמי גרינברג צילום זאב שטרן

"מדובר המעבר חציה שנמצא ברחוב כץ, כאשר האי תנועה והמדרכות בו הן וירטואליות וזה אסור", אומר חבר המועצה רמי גרינברג, "במעברי חציה כאלו בונים אבני שפה שגם אם חלילה רכב סוטה מכביש אז הוא לא פוגע בהולכי הרגל. במקרה המדובר פשוט מובילים את הולכי הרגל לכביש וזה מאוד מסוכן. מדובר במצב זמני כי זה אסור מבחינה קבועה, אך אי אפשר לתת להולכי הרגל לחצות ככה. אני למשל עובד באורנית ושם אני נדרש להשקיע המון כסף בשביל שתהיה בטיחות זמנית, ובמקרה הזה העירייה מובילה אנשים במעבר חציה לכביש שמסומן כאילו הוא מדרכה. בלילה המקרה מוסכן מאוד ורכב עלול שלא לראות את האנשים ולדרוס אותם. עוברים שם עשרות אנשים וילדים חוצים שם את הכביש, והסכנה היא גם ביום. מי שנוסע בכבישים אחרים וגם אם הוא סוטה מהכביש בגלל כל סיבה כזאת או אחרת, אז הוא נתקע באבני שפה, ובמקרה הזה פשוט אין אבנים והפגיעה עלולה להיות ישירות בהולכי הרגל".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "בצומת כץ קיימים הסדרי תנועה זמניים עד לסיום העבודות. בימים הקרובים תושלם הצבת כל התמרורים לכלי הרכב כדי שיאפשרו להולכי הרגל לחצות בבטחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר