פארק נווה גן
פארק נווה גן

טבלת השכונות של העיר: איזו שכונה מצויה בדירוג סוציו אקונומי גבוה בפתח תקוה?

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה דירוג סוציו אקונומי לפי שכונות. אז איזו שכונה קיבלה דירוג 9 ואיזו 3?

פורסם בתאריך: 15.8.19 14:47

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה דירוג סוציו אקונומי של שכונות בתוך הערים מ-1 עד 10, כאשר 10 הוא הדירוג הגבוה ביותר. מדובר בנתונים שמתייחסים לשנתון יחסית ישן – שנת 2015 – אבל הם ממחישים את הפערים הקיימים בין השכונות החדשות לוותיקות.
השכונות החדשות מצויות בדירוג סוציו אקונומי גבוה יותר. נווה גן מדורגת בדירוג 8 מתוך 10, וכך גם הדר (אם) המושבות עם ציון 8, נווה עוז עם ציון 9, שכונת שיפר דרום עם ציון 9, שכונת בילינסון עם דירוג 8 וכפר גנים ג' עם דירוג 8 גם כן. גם בכפר גנים ב', באזור הדרומי, הדירוג הוא 9.
לעומת זאת, בשכונות הוותיקות ישנו דירוג נמוך יותר. בכפר אברהם הדירוג הוא 5, ביוספטל הדירוג הוא 3, בשעריה הדירוג הוא 5 ובשכונת עמישב הדירוג הוא 4. ברמת וורבר ישנו דירוג 4 ו-5 בחלקים שונים בשכונה. מחנה יהודה למשל, מחולקת בין הדרום שזוכה לדירוג 7, לבין הצפון שזוכה לדירוג 6.
בנוסף, ישנן שכונות שמדורגות באמצע, כמו למשל שכונת עין גנים עם דירוג של 7, קריית מטלון עם דירוג 7, הדר גנים מערב עם דירוג של 6, נווה גנים עם דירוג 6. גם אזור המרכז השקט, שכולל את הרחובות שפירא, רוטשילד, אחד העם והרצל, זוכה לדירוג 6.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר