הדיאטנית אסנת בירנבאום. צילום ארי לוין

תאכלו בריא: הדיאטנית אסנת בירנבאום מונתה לדיאטנית העירונית

במסגרת תפקידה החדש תכין פעילויות בבתי הספר ובגנים, סדנאות בישול בריא והרצאות שונות

פורסם בתאריך: 25.8.19 07:54

הדיאטנית אסנת בירנבאום, מונתה לדיאטנית העירונית של עיריית פתח תקוה, והיא תהיה חלק מוועדת הבריאות העירונית. תפקידה יהיה לקדם את נושא התזונה הבריאה והעלאת המודעות לאורח חיים בריא.
בירנבאום הינה דיאטנית קלינית מוסמכת עם רישיון של משרד הבריאות ובשש שנים האחרונות ניהלה את מחלקת התזונה והדיאטה בבית חולים Pflegi בציריך. היא עבדה כדיאטנית קלינית במרכז שניידר לרפואת ילדים, ניהלה במשך שלוש שנים את תחום התזונה ברשת "גו אקטיב", עבדה כדיאטנית של גני ילדים בקריית אונו – ליוותה את הצוותים, כתבה תפריטים ונתנה מענה להורים, ועוד.

במסגרת תפקידה החדש תכין תכניות פעילות והסברה לבתי הספר ולגני הילדים, תארגן הרצאות והדרכות לצוותים בבתי הספר בהם יש ילדים אלרגיים, תעביר סדנאות והרצאות לבני הגיל השלישי, תקיים מפגשים חווייתיים וסדנאות לאורח חיים בריא, ועוד. בירנבאום תעבוד עם מחלקת קידום בריאות בעירייה ובשיתוף עם ועדת הבריאות העירונית, ויו"ר הוועדה חברת ההנהלה אורנה דוידאי המקדמת את נושא הבריאות העירוני. "המטרה שלי היא לקדם אורח חיים בריא בקרב כל תושבי העיר, בדרך מיטבית וחיובית, וזאת על ידי הפצת ידע מקצועי עדכני, כלים וטיפים מעשיים ליישום והנגשת מזון בריא בדרכים חווייתיות", מסבירה בירנבאום. דוידאי מוסיפה: "התכנית היא חלק מתכנית כללית של קידום הבריאות בפתח תקוה וקידומה לעיר מובילה בתחומי הבריאות והספורט. תכנית התזונה הבריאה של עיריית פתח תקוה כוללת סדנאות לאורח חיים בריא בכל רחבי העיר, עידוד הליכה וספורט ושילוב הילדים האלרגיים בפעילויות העירוניות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר