ענת זנזורי צדוק בן משה צילום זאב שטרן

לא מכובד. צדוק בן משה כתב על ענת זנזורי בקבוצת וואטסאפ: "לא מתאימה לתפקידה"

המתיחות בין שניים מסגניו של רמי גרינברג ירדה נמוך מצידו של בן משה. בקבוצת הוואטסאפ חברים תושבים רבים. זנזורי דורשת התנצלות ואומרת: "הוא מחפש אותי עוד מתקופת הבחירות, כשהוא הבין שאני מספר שתיים. מדובר בחציית קו אדום, לא חשבתי שהוא יירד לרמות כאלה"

פורסם בתאריך: 27.8.19 17:43

מתיחות בין שני סגניו של ראש העירייה, רמי גרינברג, צדוק בן משה וענת זנזורי. בן משה עשה מעשה לא ראוי, כאשר כתב על זנזורי, מחזיקת תיק איכות הסביבה בעירייה, את הדברים הבאים בקבוצת הוואטסאפ 'אויר נקי בפתח תקוה' בה חברים תושבים רבים: "לצערי כיום מי שמנהלת את האגף לא מתאימה לזה".

גורמים מקורבים אומרים כי היחסים אינם טובים בין השניים כבר תקופה ארוכה. עוד טוענים גורמים שונים כי מה שגרם למתיחות האחרונה, היא תלונה שהגישה זנזורי במשטרה על איומים, נגד תושב העיר לירון פדר, הנחשב מקורב לבן משה. זנזורי דורשת התנצלות (ראו בהמשך הידיעה).

בן משה כתב בקבוצת הוואטסאפ: "אגף איכות הסביבה הינו אגף מצוין עם עובדים טובים, נתקלו כאן בבעיה גדולה שמצריכה ראש אגף הממוקד רק בזה, מקצוען שלומד את הנושא, מבין אותו ונחרץ מאוד באופן הטיפול…. ראש העיר יקצה כל תקציב, רק צריך לעבוד כדי להגיע לזה. לצערי כיום מי שמנהלת את האגף לא מתאימה לזה".

הודעת הוואטסאפ של סגן ראש העירייה

ענת זנזורי אמרה: "צר לי מאוד שחבר סיעה מתבטא ומשתלח בצורה שכזו, הדברים הועברו לטיפולו של ראש העיר. זה ידוע שצדוק בן משה מחפש אותי מתחילת הקדנציה ועוד מתקופת הבחירות, כשהוא הבין שאני מספר שתיים והוא מספר שלוש. צדוק מחפש אותי על כל צעד שאני עושה ומפעיל נגדי את הפעילים שלו. מבחינתי מדובר בחציית קו אדום במה שהוא עשה וזה ככל הנראה תגובה בעקבות התלונה שהגשתי במשטרה נגד אחד המקורבים שלו. ציפיתי לתגובה שתגיע השבוע, אבל לא תיארתי שהוא ירד לרמות כאלה. כמו שאני לא נכנסת לתיק שלו ולעבודה שלו, הוא לא צריך להתערב בשלי ובטח לא לעשות את זה על גבי המדיה. הייתי מצפה שאם יש לו מה לומר, שיבוא לומר לי ואני מצפה ממנו להתנצלות. אני עובדת בצמוד להוראותיו של ראש העיר והכל נעשה בתיאום מולו. אנחנו בנושא איכות הסביבה, מוצאים פחות את הדברים החוצה ויותר עושים בשקט. אני נמצאת סביב הנושא כל היום ומקווה שבקרוב נביא את הבשורה.

צדוק בן משה  אמר בתגובה: "אין לי שום דבר אישי נגד ענת ואני לא מערב פוליטיקה, להפך אנחנו באותה סיעה. אני תמיד אומר וכותב את מה שאני חושב. מבחינה מקצועית היא לא מתאימה ויש דברים אחרים שהיא יכולה לעשות, היא לא מתאימה להיות ראש אגף איכות הסביבה. דבר נוסף, לא יכול להיות שראש אגף נמצא בקבוצה שכותבים נגד העובדים של האגף שלו והיא לא מגיבה לזה ועוצרת את זה. היא יכלה לבדוק, לטפל ולבחון ולשבת עם העובדים שהם מקצועיים ולצערי, היא לא עושה כלום".
תגובת לשכת דובר העירייה: "איננו עוסקים בעניינים מעין אלו שכן הרשות לא צד בסיפור. אנחנו מאחלים לכולם לנהוג בכבוד הדדי ולשתף פעולה בעשייה החיובית למען העיר והתושבים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב כפר גנים ג

    צדוק במילא לא רואים אותו בסביבה . לא עונה , לא מתייחס , ואם עונה אזי תשובותיו לא לעיניין. אפילו בפניה דרך יוטיוב של ראש העיר לתושבי השכונה שהייתה לפני כמה חודשים , צדוק לא היה שותף.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר