ענת זנזורי. צילום זאב שטרן
ענת זנזורי. צילום זאב שטרן

צפו בסרטון שהעלתה ענת זנזורי: "אנשים איתי ומבינים שיש קווים שאי אפשר לחצות"

הבוקר התקיימה גם פגישה משולשת בלשכתו של ראש העירייה, רמי גרינברג, בה השתתפו גם זנזורי וצדוק בן משה. "אנו פועלים ללא הרף בנושא זיהום האוויר", אומרת זנזורי

פורסם בתאריך: 28.8.19 14:10

24 שעות אחרי הסערה שעוררה הודעת וואטסאפ שכתב סגן ראש העירייה צדוק בן משה על סגנית ראש העירייה ענת זנזורי ("אינה מתאימה לתפקידה"), העלתה זנזורי סרטון ובו התייחסה לעניין זה ולדברים אחרים.

את הודעת הוואטסאפ כתב בן משה בקבוצת 'אוויר נקי בפתח תקווה'. הוא כתב כאמור שזנזורי, סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק איכות סביבה, לא מתאימה לתפקידה. כמה ימים קודם לכם הגישה זנזורי תלונה במשטרה בגין איומים לכאורה נגד פעיל באם המושבות, שלטענת כמה גורמים מזוהה עם בן משה. בשיחה עם מלאבס אתמול דרשה זנזורי התנצלות מבן מה ואמרה שמדובר בחציית קו אדום.

צפו בסרטון:

בסרטון אותו צילמה אתמול (שלישי) בערב היא אומרת בין היתר: "היום ובכלל השבוע נחצו קווים אדומים, שאיש מכם הן כנבחר ציבור או כאדם פרטי לא מסכים לעבור או לחוות. השתלחויות חסרות רסן ברשתות, איומים בהודעות פרטיות ועוד כהנה וכהנה ניסיונות להכפיש את שמי וכל זאת לשווא. נבחרתי על ידי התושבים בצורה דמוקרטית, על מנת להוביל שינוי בכל נושא זיהום האוויר. ביחד עם ראש העיר מר רמי גרינברג, אני עובדת בשיתוף פעולה מלא, על מנת שכולנו נרגיש בטוחים יותר, לגבי איכות האוויר שכולנו נושמים. בשונה מבעבר החלטנו הפעם שהבדיקות הנדרשות יעשו בצורה שקטה, על מנת להגיע לחקר האמת, ללא רעשי רקע ואפשרות של זליגת אינפורמציה לגורמים שונים. לכאורה, השקט שלנו עלול להטעות ולהיחשב כחוסר מעש, אך חשוב לי שתדעו שאנחנו פועלים ללא הרף, מתעדכנים על מצב הנתונים, פועלים במשור המשפטי ובמילים אחרות לא נחים לרגע. נבחרתי לעשות את תפקידי, ולשמחתי אני מרגישה ויודעת שאני עושה אותו נאמנה כבר תשעה חודשים ותופתעו, גם בהתנדבות מלאה". זנזורי ביקשה מהציבור לא להתייחס לשמועות ולהמשיך לתמוך בה ובראש העיר ובעשייה שלהם עבורם.

ענת זנזורי, צדוק בן משה צילום זאב שטרן

הבוקר היא סיפרה שקיבלה תמיכה רבה מהציבור והרבה תגובות חיוביות. "אנשים איתי ומבינים שיש קווים שאי אפשר לחצות אותם. הבוקר התקיימה פגישה בלשכתו של ראש העיר רמי גרינברג בה נכח גם צדוק בן משה, רמי גינה את כל ההתנהלות ואת השיח הלא מכובד ואני מקווה שהדברים לא יחזרו על עצמם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר