השירותים בפארק הגדול. מתוך הסרטון שצילם נדיב ורסנו

צפו בסרטון: תלונות קשות על מצב השירותים בפארק הגדול

אין תאורה, אין ידיות, לא תמיד יש נייר טואלט ויש בעיקר הזנחה. תושבים מתלוננים על מצב השרותים בפארק. את המצב הירוד במקום ניתן לראות בסרטון שצילם נדיב ורסנו. העירייה: מדובר בוונדליזם

פורסם בתאריך: 10.9.19 08:37

תושבים שהגיעו אתמול והיום לפארק הגדול (פארק יצחק אוחיון), גילו כי מצב השירותים בפארק מזעזע, אין נייר טואלט והתאורה במקום לא עובדת. בחלק מהשירותים יש חורים במקום ידיות, מה שפוגע בפרטיות, וחלקם נאלצים לשים נייר טואלט כדי למנוע ממי שבחוץ להסתכל פנימה. פרט לכך הקירות והכיורים מוזנחים. את המצב ניתן לראות למשל בסרטון שצילם הבוקר (שני) נדיב ורסנו בתוך תא שירותים בפארק הגדול.

צפו בסרטון:

"פנה אלי תושב אתמול והתלונן על מצב השרותים", אומר ורסנו, "הגעתי היום לפארק, שהיה ריק לגמרי אחרי שהילדים חזרו ללימודים, ואין סיבה למשל למה אין נייר טואלט בשירותים. אין תאורה בשירותים, וגם אין פרטיות, אין ידית בדלת אז במקום זה יש חור, וזה פוגע בפרטיות כי ניתן לראות מי נמצא בפנים ומי שמגיע נאלץ לשים נייר טואלט בשביל לסתום את החור. מעבר לזה המתג של התאורה לא עובד".
יש לציין כי למרות שחופשת הקיץ הסתיימה והילדים חזרו ללימודים וההורים חזרו לשגרת עבודה רגילה, הפארק הגדול, שנקרא לאחרונה על שמו של איציק אוחיון, עדיין מהווה את אחד ממקומות הבילוי המרכזיים של העיר, בייחוד לאור קרבתו לקניון הגדול וגם לאור הקמת האגם שנמצא בצמוד אליו.
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "ניקיון המקום יטופל באופן מידי ובימים הקרובים יצאו הגורמים הרלוונטים מטעם אגף שפ"ע לסיור באזור ויאבחנו את אופן הטיפול בשירותים, לרבות שיפוצם ככל שיידרש. נציין כי מדובר בתוצאה של וונדליזם ושימוש לא ראוי במתקני השירותים ועל כן בימים אלו העירייה בוחנת כיצד ניתן להגביר את האכיפה באזור ולמנוע את הישנות המקרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר