הוקי. צילום רמי לוי

הבשורה שתשמח מאות ילדים בפתח תקוה: מגרש הוקי גלגיליות יוקם בפארק

עשרות קבוצות הוקי גלגיליות יש בעיר, אבל אין אף מגרש תיקני והן נאלצות לשחק משחקי חוץ בלבד. בנוסף יוקם מגרש כדורסל בבית ספר הס

פורסם בתאריך: 11.9.19 13:34

בישיבת המועצה שנערכה בתחילת השבוע, התקבלה הצעתו של ראש העירייה רמי גרינברג להקמת מגרש הוקי גלגיליות חדש בפארק יצחק אוחיון, הפארק הגדול. מדובר במגרש תיקני שעלות פיתוחו עומדת על מיליון שקלים. המגרש יהיה בשטח של 25 על 50 מטר וביצוע הפרויקט יחל בחודש הקרוב ויושלם בתחילת שנת 2020. לצד זה, אושרה גם הקמת מגרש טניס חדש בבית הספר הס. מגרש זה ייתן מענה לתושבי המרכז השקט של העיר. שני המגרשים ישמשו גם עבור חוגים וגם יהיו פתוחים לקהילה.

בעיר פתח תקווה יש קבוצות הוקי רבות, כולל קבוצות מקצועיות, שעד כה שיחקו במגרשים הפתוחים המשמשים לכדורסל. הסמוכים לבתי הספר או למתנ"סים. מאחר ואין בעיר מגרש תיקני, הקבוצות לא יכולות לארח תחרויות ונאלצות לשחק רק משחקי חוץ. מבחינה מספרים: כ-120 משתתפים לוקחים חלק בחוגי וקבוצות ההוקי במתנ"ס עולמות מתוכם שלושה קבוצות הישג (בוגרים נוער נערים) ובהדר המושבות כ-250 ילדים משתתפים בחוגי הוקי, סך הכל – 15 קבוצות – מתוכם שלוש קבוצות משחקות בליגה.
ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "פתח תקוה נמצאת בתנופת פיתוח בכל התחומים ובכלל זה גם לטובת האוכלוסייה הצעירה בעיר ובספורט. במסגרת המדיניות אותה אני מתווה לטובת נושאים אלו ואחרי שנים של בקשות בנושא, יזמנו את הקמת מגרש הוקי גלגיליות בפארק יצחק אוחיון. המגרש המתוכנן הוא סנונית אחת מתוך שלל אפשרויות הפנאי שאנחנו מציעים לתושבי העיר ואני תקווה כי התושבים יעשו בו שימוש ראוי ומיטבי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר