הקניון הגדול. צילום מזל טלבי לוי
הקניון הגדול. צילום מזל טלבי לוי

יום הבחירות: חצי שעה כדי לצאת מהחניון של הקניון

בניגוד לאדישות ודלילות הפעילים ליד הקלפיות, בקניון הגדול היה כצפוי עמוס. בעל עסק במרכז העיר התלונן: "גם יום השבתון לא עוזר לנו"

פורסם בתאריך: 17.9.19 16:42

אז איך נראה יום הבחירות בפתח תקוה עד עתה? אם בבחירות האחרונות שהתקיימו באפריל אפשר היה לראות בכניסות לקלפיות פעילים רבים שמתחרים למי יש מיקום יותר טוב ואת השולחן של מי רואים יותר, הפעם האדישות שולטת בשטח. בשעה שבע כשהקלפיות נפתחו, בקלפי בשכונת עין גנים, כמעט ולא ניתן היה לראות תושבים, במקום הוצבו שני שולחנות בלבד ותושבים בודדים צעדו להצביע. להבדיל מהפעם הקודמת, לא היה ניתן היה לראות שלטים תלויים על הבתים וברחבי העיר כמו בשנים קודמות. "האנשים די מיואשים ממה שקורה בארץ", אומרת מיכל כהן שמתגוררת במרכז העיר והגיעה להצביע בקלפי בבית הספר נצח, "אני מקווה שהפעם אנשים יצאו להצביע כי אסור שהמצב הזה שכל מספר חודשיים יש בחירות".
כמובן שהשם הנוסף של יום הבחירות הוא יום השופינג ואת זה אפשר להרגיש היטב כבר מהכניסה לקניון הגדול ובמהלך חיפוש החניה הבלתי נגמר, זה לקח לפחות חצי שעה, וזמן דומה נדרש כדי לצאת מהחניון. בקניון ניתן לראות אנשים רבים מסתובבים עם שקיות ובתי הקפה מלאים כמעט עד אפס מקום, כמו גם מתחם האוכל..
אבל בעוד בקניונים ניתן לראות תנועה ערה ואנשים עם שקיות, במרכז העיר מתלוננים בעלי העסקים על תנועה חלשה. במרכז העיר, ניתן לראות שיש חנויות שהחליטו לא לפתוח וגם במקרה הזה, את מרבית האנשים ניתן לראות במסעדות ודוכני האוכל במדרחוב והסביבה. "לצערי, גם יום החופש לא עוזר לנו", אומר  בעל דוכן בעיר, "אנשים מגיעים למרכז העיר להצביע, יש כאלה שמסתובבים קצת ובדרך כלל יוצאים בידיים ריקות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר