רמי גרינברג ואיתי שונשיין. צילום באדיבות העירייה

משנה חדש לראש העיר: איתי שונשיין מצטרף לקואליציה של רמי גרינברג

שונשיין ישמש כמשנה לראש העירייה ללא שכר. יקבל שני תיקים ויהיה אחראי גם על קידום הקמת קמפוס אקדמי ומעונות לסטודנטים. גרינברג: "אין ספק כי איתי הוא תוספת חשובה"

פורסם בתאריך: 20.9.19 08:49

חבר המועצה איתי שונשיין מצטרף לקואליציה של רמי גרינברג. שונשיין התמודד בבחירות האחרונות לראשות העיר וקיבל 10.75 אחוזים מהקולות, סיעתו קיבלה שני מנדטים למועצה. זמן קצר לאחר הבחירות הוא ואורנה דווידאי התפצלו, היא נכנסה לקואליציה והוא הלך לאופוזיציה.

בעירייה ציינו כי גרינברג ושונשיין שוחחו והגיעו להסכמות  ולפיהן שונשיין ימונה למשנה לראש העירייה ללא שכר וכן יקבל את תיק מנהלת אזורי ההיי-טק והעסקים, תיק מנהלת מרכז העיר וכן את האחריות מטעם ראש העירייה על הקמת הקמפוס האקדמי ומעונות לסטודנטים.

גרינברג אמר: "אני שמח על הצטרפותו של איתי לקואליציה בראשותי. אין ספק כי איתי הוא תוספת חשובה להנהלת העיר ואני סמוך ובטוח כי הצטרפותו תסייע להמשיך ולקדם את השינוי המורגש בשנה האחרונה".

איתי שונשיין מסר: "הבחירות הסתיימו לפני כשנה וניכר לראות בשטח את השינויים והאנרגיות החדשות של ראש העיר רמי גרינברג. רמי ואני עבדנו שנים רבות בשיתוף פעולה גם בתקופתו כחבר מועצה באופוזיציה. אנחנו מכירים היטב אחד את השני ולכן החיבור הוא טבעי. אני שמח להצטרף לרמי ובכך להביא מניסיוני והאהבה שלי לעשייה הציבורית ולתושבי פתח תקוה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר