עיריית פתח תקוה צילום: זאב שטרן
עיריית פתח תקוה צילום: זאב שטרן

העובד לשעבר תובע את העירייה

בכתב התביעה נטען כי העובד התבקש לעקור ספסל ונותר נכה. העירייה: "נגיב בבית המשפט"

פורסם בתאריך: 21.5.17 21:44

עובד לשעבר במחלקת תפעול ואחזקה בעיריית פתח תקוה תובע את העירייה בטענה שנפגע בצורה קשה לאחר שהתבקש לעקור ספסל שהיה מקובע לאדמה. העובד טוען כי הפציעה גרמה לו לאחוזי נכות ולנזק של עשרות אלפי שקלים.
על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד כרמי בוסתנאי, העובד טוען כי התבקש לעקור ספסל ברחוב, כאשר תוך כדי העבודה הרגיש לפתע כאב חד בגב. כתוצאה מהכאב, הוא לא יכל להמשיך לעבוד והתיישב בצד לנוח. לאחר מכן פונה העובד לבית חולים השרון בעיר ובבדיקה שנעשתה לו התברר כי הוא סובל מפגיעה באחת החוליות בעמוד השדרה. התובע נבדק על ידי מומחה בתחום הכירורגיה האורתופדית, שקבע בחוות דעת כי נותרה לו נכות רפואית בשיעור של 20 אחוז לצמיתות. בהמשך, התאונה הוכרה גם על ידי המוסד לביטוח לאומי כתאונת עבודה.
בהמשך התביעה נכתב: "בכל אחת מהפעולות שבעקירת הספסל נדרשת הדרכה והכוונה בדבר שיטת עבודה נכונה, וכן הזהרה בדבר סיכונים ופיקוח על ביצוע נכון ונאות של שיטת העבודה. כל זאת על מנת למנוע נזק לבריאותו של העובד המשמש מעין מנוף חי ומכונה לעקירת ספסלים".
תגובת דובר העירייה: "העירייה קיבלה את כתב התביעה שהוגש לבית המשפט, על פיו, התובע טוען לתאונה שקרתה לו לפני שנתיים וחצי במהלך עבודתו. לאחר ברור טענות התובע, העירייה תגיב כמקובל בבית המשפט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר