רמי גרינברג, אורי אהד. צילומים מטה גרינברג, פרטי

אהד: גרינברג הסיר אותי מקבוצות וואטסאפ. גרינברג: אלו קבוצות מקצועיות לקידום ענייני העיר

אהד טען השבוע: "אני יודע על שלוש קבוצות שרמי הוציא אותי, בגן ילדים יש יותר בגרות". גרינברג בתגובה: "כחלק מהתפקוד העירוני השוטף, נפתחות קבוצות ווטסאפ מקצועיות לקידום מטרות שונות לרווחת תושבי העיר"

פורסם בתאריך: 3.10.19 17:14

בימים האחרונים הוצא באופן מפתיע אורי אהד ממספר קבוצות וואטסאפ, אך מה שהיה עוד יותר לא צפוי הוא שמי שהוציא אותו מהקבוצות הללו היה ראש העיר רמי גרינברג בעצמו.
יש לציין כי קבוצות שכאלו נפתחות לעיתים קרובות מאוד, בייחוד בעידן טכנולוגי שבו כל אחד יכול לפתוח קבוצה בלחיצת כפתור. עם זאת, כדי לצרף או להסיר אנשים, יש צורך להיות מוגדר כמנהל בקבוצה. יש לציין כי אהד הוא לא היחיד שהוצא על ידי גרינברג מהקבוצות, ומאחת הקבוצות הוצאו גם עיתונאים על ידי גרינברג. אהד טען השבוע: "אני יודע על שלוש קבוצות שרמי הוציא אותי, אך יכול להיות שהוא הוציא אותי מעוד קבוצות ולא שמתי לב, כי אני בניגוד אליו לא כזה אובססיבי. בשתי הקבוצות האחרונות שלחו לי צילומי מסך שבהם כתוב שרמי הסיר אותי. רואים פה דינמיקה והתנהלות שיטתית מאורגנת שמטרתה היא לנסות ולהשתיק ביקורת וכל עדות חיה לזה שיש כאן עוד אנשים חוץ מרמי גרינברג. לא מדובר בקבוצות שהוא הקים אלא הוא פשוט הקים הרשאה של מנהל קבוצה. בגן ילדים יש יותר בגרות ממה שרמי גרינברג מגלה. עצם העובדה שזה מה שמעסיק אותו כראש עיר מגלה שהאיש מפחד, ולא יעזרו כל המילים הגבוהות".

אהד מציין כי מדובר בניסיון להסירו מהשיח הציבורי בפתח תקוה וזאת למרות שקיבל את קולם של אלפי תושבים בבחירות האחרונות. "אני יודע מה זה לנהל עיר", הוא אומר, "ואני יכול לומר שיש לראש עיר כמה דברים יותר חשובים לעשות מאשר לעבור קבוצה אחר קבוצה ולהוציא את אורי אהד מהקבוצות. כנראה זה מטריד אותו יותר מבעיות הניקיון, מבעיות זיהום האוויר, מהתשתיות שקורסות כאן או מהבעיה של הבניה בסירקין. זה פשוט להשתיק את הביקורת ולהסיר מהשיח אנשים שקיבלו לא מעט קולות מהבוחרים".

מלשכת ראש העיר נמסר בתגובה: "כחלק מהתפקוד העירוני השוטף, נפתחות קבוצות ווטסאפ מקצועיות אשר מאגדות את הגורמים הרלוונטיים לקידום מטרות שונות לרווחת תושבי העיר. בקבוצות אלו אין מקום להתנגחויות פוליטיות או לכל שיח שאינו קשור לצורכי עבודה. בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים יש אינספור אפשרויות שבהן ניתן לקדם אג'נדות פוליטיות או כל דבר אחר, מבלי לפגוע בעבודה העירונית השוטפת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר