נהיגה
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

טופלו באותו מוסך: גנב הרכב קיבל רשימה מוכנה שכללה כתובת, מספר רישוי וקוד התנעה

תושב כפר קאסם בן 34 היה חלק מכנופיית גנבי רכב שפעלה בעיר ובסביבה וגנבה כלי רכב רבים באותה שיטה. באחד המיקרים, ברחוב אברבאנל הם דחפו את בעלת הרכב שהבחינה בהם

פורסם בתאריך: 2.10.19 14:18

משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד גבר מכפר קאסם, חבר בכנופיית גנבי רכבים באזור המרכז, בגין גניבות של 13 כלי רכב, חלק מהן בפתח תקוה, קשירת קשר לביצוע הגניבות יחד עם אחרים, גרימת נזקי רכוש כבדים לבעלי הרכבים באזור המרכז. עיר נוספת בה פעל גנב הרכב היא רעננה.

מהחקירה עולה כי החשוד קיבל מאחר רשימה ובה פרטי כלי הרכב ולרבות מספר רישוי, קוד התנעה, מספר שלדה וכתובות בהן עשויים להימצא כלי הרכב. עם קבלת התלונות מבעלי הרכבים על גניבות רכביהם, נפתחה חקירה אינטנסיבית לגילוי המעורבים בגניבות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים. חוקרי המשטרה הצליחו לאסוף ראיות נגד הנאשם מכפר קאסם, אשר היווה חלק מכנופיית גנבים שביצעה מעשי גניבה שיטתיים, מתוכננים ומאורגנים היטב, ב-13 אירועים שונים. בין חברי הכנופיה גם תושבי הרשות הפלסטינית.

חקירת המשטרה גילתה כי בכל 13 האירועים, נתגלו מאפיינים דומים: ברובם מדובר בכלי רכב חדשים, מסוג מזדה או יונדאי, אשר טופלו באותו מוסך. עוד העלתה חקירת המשטרה כי החשוד עשה שימוש בכלי הרכב שקיבל ממעסיקו, איתו הגיע לזירות השונות מהן נגנבו הרכבים ובחלק מהמקרים הועברו הרכבים לשטחי הרשות הפלשתינית, כך במשך כחודשיים, במהלכם הספיק החשוד לגנוב מספר רב של כלי רכב ולהעבירם דרך המחסום לשטחי הרשות.

באחד האירועים, ברחוב אברבאנל בעיר, קיבלה בעלת רכב התראה ממערכת איתוראן אודות ניסיון גניבת הרכב. כשניגשה אליו, הבחינה בשני חשודים יושבים ברכב ומשהבחינו בה, החלו להימלט מהמקום, לא לפני שמי מהם תפס את המתלוננת בידיה ודחף אותה.

במשטרה מציינים כי עם מעצרו לקח החשוד את הנייד שלו והטיח אותו ברצפה על מנת למנוע השגת הראיות נגדו. אך למרות שנשבר, חוקרי המשטרה הצליחו להפיק מהנייד את הראיות שקשרו, בין היתר, את החשוד לאירועי הגניבות הרבים.

מעצרו של החשוד, בן 34 מכפר קאסם, הוארך מעת לעת והשבוע הוגש נגדו כתב אישום בגין 13 אישומים בעבירות של גניבת רכב בצוותא וקשירת קשר לפשע. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. בן דוד

    זה צריך להתפרסם בכל העיתונים, ברדיו ובטלויזיה, ולא רק בעיתון מקומי. נסו להעביר זאת אליהם. הציבור צריך לדעת זאת. אני באמת מבקש, העבירו והפיצו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר