קורקינטים חשמליים בפתח תקוה

תגידו מברוק: מערך קורקינטים חשמליים החל לפעול הבוקר בפתח תקוה

בשלב הראשון, הקורקינטים החשמליים יפעלו מתחנת הרכבת קרית אריה עד לאזור התעשייה קריית אריה ושכונת קרית מטלון, ובצד השני עד לתחנה המרכזית, רחוב ז'בוטינסקי ושכונת אם המושבות. בהמשך המערך יורחב

פורסם בתאריך: 3.10.19 11:47

תגידו מזל טוב: מערך הקורקינטים החשמליים יצא לדרך בפתח תקוה ומאות כלים של החברות בירד וליים נפרשו הבוקר במספר נקודות בעיר. בשלב הראשון, הקורקינטים החשמליים יפעלו מתחנת הרכבת קרית אריה עד לאזור התעשייה קריית אריה ושכונת קרית מטלון, ובצד השני עד לתחנה המרכזית, רחוב ז'בוטינסקי ושכונת אם המושבות. עם זאת המפעילים יפעילו את הקורקינטים על פי ביקוש ובהמשך המערך יורחב גם לשכונות ואזורים נוספים.

הקורקינטים יפעלו במערך שיתופי וללא תחנות עגינה ולמעשה כל רוכב יוכל לקחת ולהשאיר את הכלי באזורים אלה. המערך מופעל באמצעות אפליקציה בה הרוכב ישלם תשלום קבוע אשר יפתח את הקורקינט וכן ישלם על כל דקת שימוש. בתום השימוש ינעל המשתמש את הכלי והרוכב הבא בתור יוכל לקחת אותו מהמקום בו הושאר. בנוסף, וכמו בערים אחרות, מציעות החברות אפשרות לתושבים להתגייס להטענת הקורקינטים וכך ליצור מקור הכנסה נוסף.

בעירייה ציינו כי מבחינת חניות מסודרות ומקבץ של כמה כלים, חשוב לציין כי העירייה אינה אחראית על החלק הפרוצדורלי של השימוש והשירות, ועל כן האחריות היא על מהמפעילים לוודא כי לא ישאירו כלים ברחבי העיר במקבץ, למעט בכניסה למסופי תחבורה ציבורית דוגמת מסוף אוטובוסים ותחנות רכבת ישראל, בכניסה למרכזי ספורט, בילוי ופנאי כגון אצטדיון, מתחם מופעים, בסמוך למתחם אירועים, ברחבות מבני משרדים המונים מעל ל-500 עובדים, ואזורים אחרים אשר יוגדרו בעתיד על ידי החברה לפיתוח. כמו כן, אחראי המפעיל בסוף כל יום לאסוף את הקורקינטים ולהטעינם וכן לסדרם באזורי חלוקה מוסדרים.

המחיר של שתי החברות זהה, 5 שקלים לפתיחת הקורקינט לנסיעה ועוד 50 אגורות לכל דקת נסיעה.

ראש העירייה, רמי גרינברג, התייחס לכניסת החברות ואמר: "היום צעדנו עוד צעד משמעותי לטובת מהפכת התחבורה שאנו עושים ובתוך כך הקלה על הפקקים ומעבר לתחבורה ירוקה, נקייה ויעילה. מאות כלים שיפרשו ברחבי העיר יפחיתו את זיהום האוויר, יקלו על העומסים וישדרגו את המציאות התחבורתית בעיר. פתח תקוה מצטרפת לערים המתקדמות בעולם בהן פועלים כלי תחבורה חשמליים לרווחת הציבור וממשיכה בהתקדמות לעבר הפיכתה למטרופולין הגדול והמרכזי ביותר בישראל".

הצטרפו כאן לקבוצת העדכונים של מלאבס בוואטסאפ

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שוכחים רק שצריך קסדות ופתאום זה חוקי לנסוע ללא קסדה

  2. ש

    כן ממש מברוק עם עוד כמה עבריינים קטנים והרוגים
    במקום לעצור את הטמטום הזה עם הקורקינטים ואופניים חשמליים
    חלם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר