אורי אהד ואיציק ישראל צילום גדי אהד
אורי אהד ואיציק ישראל צילום גדי אהד

הביצועיסטים דורשים דיון דחוף בנושא איכות הסביבה בפתח תקוה

חברי הסיעה טוענים שאין שקיפות מלאה לציבור בנושא ומתבססים על הודעת ההתפטרות של ענת זנזורי. לשכת ראש העירייה: "צר לנו שיש כאלה שמנסים לצבור הון פוליטי על חשבון הציבור"

פורסם בתאריך: 6.10.19 11:43

לאחר הודעתה של ענת זנזורי על התפטרותה מתפקיד מחזיקת תיק איכות הסביבה, דורשים בסיעת הביצועיסטים להעלות את נושא איכות הסביבה לדיון בישיבת מועצת העיר הבאה, ומביעים חשש מכך שלא כל המידע בנושא נמסר. במכתב שנשלח לראש העירייה רמי גרינברג, כתבו חברי הסיעה אורי אהד, איציק ישראל ותמי ז'יטלני: "בהודעה אשר פרסמה הלילה בחצות סגניתך, הגברת ענת זנזורי בפייסבוק, הודיעה זנזורי כי היא נאלצת להתפטר מתפקידה כראש האגף לאיכות הסביבה בעירייה, בין היתר נוכח העובדה כי לטענתה החלטת למדר אותה ולמנוע ממנה גישה לחומרים ונתונים ובה בעת התעלמת מנתונים ובקשות אותם הביאה בפניך לצורך קידום הטיפול בזיהום האויר בעיר. טענותיה אלו של הגב' זנזורי מצטרפים לתחושה הקשה כי טיפולה של עיריית פתח תקווה בנושא נושא זיהום האוויר, הינו מן הפה ולחוץ בעיקר וכולל, בעיקר, סיסמאות ריקות מתוכן, שאין מאחוריהן דבר. בנוסף לא ניתן להתעלם מן העובדה כי כל הניסיונות מצד התושבים לקבל מידע על איכות האוויר נתקלים בחומה בצורה, בתשובות חסרות נתונים וכאשר מנסים התושבים להתעקש ולקבל תשובות, הם מורחקים, על ידך או על ידי עושי דבריך, מקבוצות שונות ברשתות החברתיות מתוך מחשבה כי סתימת פיהם תוביל לסתימת אפם עד כי לא וכלו להריח עוד את הצחנה הקשה הפושטת בסביבת מגוריהם".

בסיעה התייחסו גם לתשובתו של גרינברג להתפטרותה של זנזורי בה ציין גרינברג את התהליכים שנעשים בנוגע למאבק לזיהום אוויר, שביניהם רכישת מערכת ניטור מגרמניה ומינוי צוות מיוחד לשינוי תב"ע באזור התעשייה. "למרבה הצער, גם תשובתך מלאת המלל, שפורסמה היום בבוקר, לטענותיה הקשות והחמורות של הגב' זנזורי הכילה אפס נתונים עובדתיים. כלום, נאדה, גורנישט. נוכח העובדה כי מדובר בנושא חמור מאין כמותו אשר יש לו השפעה ישירה על בריאות התושבים וחייהם, אין הדעת סובלת המשך התנהלות שכזו ולפיכך אנו דורשים ממך לקיים ישיבת מועצה דחופה אשר תסיר אחת ולתמיד את מסך הערפל בנושא".

מלשכת ראש העיר נמסר בתגובה: "ראש העיר הוביל את הטיפול בזיהום האוויר עוד כחבר מועצה בקדנציה הקודמת בשונה מאלו שהעדיפו לנוח אז על זרי הדפנה. צר לנו שיש כאלה שמנסים לצבור הון פוליטי על חשבון הציבור. ראש העיר עם כניסתו לתפקיד, נקט בשורה של פעולות על מנת לשפר את נושא איכות הסביבה בפ"ת בכלל ובשכונת אם המושבות בפרט וכך גם ימשיך עד אשר המפגעים ימוגרו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר