ניידת משטרה. צילום זאב שטרן
ניידת משטרה. צילום זאב שטרן

כתב אישום על תקיפה חמורה של אישה ובן זוגה בדירה בפתח תקוה

שני אחים מפורידיס תקפו את אחותם ובן זוגה כי לא היו מרוצים מהקשר ביניהם. את בן הזוג הם היכו בכיסא עד שהכיסא נשבר, את אחותם גררו ובעטו בה, ונגרמו לה חבלות בקרקפת

פורסם בתאריך: 6.10.19 15:56

כתב אישום הוגש  נגד שני אחים מפורידיס על ידי יחידת התביעות של משטרת ישראל על תקיפת אחותם ובן זוגה בדירה ברחוב ההגנה בפתח תקוה. הם מואשמים בעבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, פציעה על ידי שניים או יותר, תקיפה, הסגת גבול פלילית והיזק לרכוש. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

תחילת הסיפור כאשר במשטרת ישראל התקבל דיווח על אלימות בדירה ברחוב ההגנה. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי אחיה של המתלוננת הגיעו לדירה שלה ושל בן זוגה ובשל חוסר שביעות רצונם מהקשר בין השניים, ותקפו אותה ואת בן הזוג. חקירת המשטרה העלתה כי האחים (27, 37 מפורידיס) הגיעו לדירה, אחד האחים ריסס את המתלונן בגז פלפל בעוד האח האחר מכה בו במכת אגרוף בפניו. בהמשך, אחד האחים היכה את המתלונן בכיסא, עד אשר הכיסא נשבר ולאחר מכן היכה בו בגופו בכיסא נוסף, עד אשר גם הכיסא הזה נשבר.

עוד עולה מחקירת המשטרה כי אחד האחים גרר את המתלוננת מחוץ לדירה כשהוא כורך את ידו סביב צווארה וכופף את גופה כלפי מטה בעוד האח האחר מכה בה בגופה ובועט בה בגבה ושניהם גוררים אותה אל מחוץ לבניין. המתלונן ירד בריצה אחר המתלוננת ובו בזמן, אחד האחים ריסס אותו שוב בגז פלפל.

כתוצאה מהתקיפה, המתלונן נזקק לקבלת טיפול רפואי ואילו למתלוננת נגרמו חבלות – שפשוף בחזה, דימום מהקרקפת, נפיחות במרפק ולצרציה בקרקפת שנסגרה באמצעות סיכות ועוד.

החשודים נעצרו שעות ספורות לאחר האירוע ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת, עד הגשת כתב האישום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר