עבודות מפוח עלים באם המושבות
עבודות מפוח עלים באם המושבות

"רעש אימים". המפוח שמשגע את אם המושבות (וידיאו)

תושבים באם המושבות מתלוננים שלמרות האיסור מופעל מפוח עלים בשכונה, פעם אחר פעם, למרות הבטחות שזה ייפסק. אחד התושבים אף תיעד את זה

פורסם בתאריך: 7.10.19 12:46

תושבים בשכונת אם המושבות נאלצים להתמודד בימים האחרונים עם מטרד רעש של מפוח עלים, כל זאת למרות שמדובר באזור מגורים. מי שאחראית על הפעלת המפוח היא העירייה. למרות האיסור להפעילו באזור מגורים, ולמרות פניות למוקד העירוני הרעשים נמשכים.
יש לציין כי לפי אתר כל זכות, ישנם ימים ושעות מוגבלות בהם ניתן להפעיל מפוח, אך עם זאת, מצוין כי "נקבע כי אסור להפעיל, בכל שעה שהיא, מפוח עלים (מכשיר לאיסוף עלים, לניקוי רחובות וכדומה) הגורם לרעש לאזור מגורים".

צפו בתיעוד של התושב:

אחד מתושבים שמתגוררים בשכונה, תיעד לאחרונה את עבודות המפוח ואף התלונן על כך. "התחלנו לשים לב לזה בערב ראש השנה, ואז הבנו ששמענו את הרעש הזה מידי פעם בשבועת האחרונים", הוא אומר, "בערב ראש השנה, בשעה רבע לשבע בבוקר התעוררנו עם רעש אימים מהגן הציבורי באם המושבות החדשה, שנמצא בסמוך למרכז עמי ברחוב יעל רום פינת משה סנה. הגיע לשם בחור עם מפוח עלים גדול והתחיל לעשות רעש אימים. זה מרעיש עולמות וכמה ימים קודם שמענו בגלי צה"ל על האיסור להפעיל מפוח כזה. יש איסור לשימוש באזורי מגורים. מעבר לרעש זה גם מזהם את האוויר. התקשרנו למוקד ואמרו שיטפלו בזה, בעוד שמי שעשה את העבודה זה עובד שכתוב לו על המדים עיריית פתח תקווה. לאחר התלונה ראינו עובד אחר של העירייה שמדבר עם העובד והם הלכו. חשבנו שכאן זה ייפסק, אבל ביום רביעי שעבר שוב פעם היה אותו הרעש. שוב פעם התקשרנו למוקד, ואמרו שישלחו פקח. לאחר מכן הרעש הופסק. אלא שאתמול שוב פעם אותו רעש עם אותו עובד. שוב התלוננתי רק שהפעם הם לא הפסיקו. באופן קבוע העבודה מתחילה לפני השעה שבע בבוקר, וזה לא רק השעה המוקדמת, זה פשוט לא חוקי".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "הנושא ייבדק ואנו נמשיך לעשות כל שניתן כדי לדאוג לרווחת התושבים ולניקיון העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבורת בניינים,אם לא ינקו תתלוננו,ואם מנקים מתלוננים,מה יהיה הסוף איתכם,כל מה שעושים לא טוב.הלוואי עלי רעש של מפוח כל יום רק שיבואו לנקות.

  2. מוטי

    חוצפה גם בערב מפעילים את החרא הזה ובגלל זה התינוק שלי בן חודשיים מתעורר תמיד ! עיר של שיט זה פתח התקווה.
    מחפשים בכפר סבא הירוקה, עדיף בהרבה מהשכונה המסריחה באם המושבות הישנה שבאמת כבר נראית ישנה.

  3. בנץ

    כל השכונה הזאת סובל מרעש אחד גדול, המאכלסים רבע מהעיר באזור אחד המפוח זאת לא הבעייה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר