מוטי וחביב אוחיון. צילום זאב שטרן, ניר קידר

מוטי אוחיון מתפלל: "המצב קשה, כרגע אנחנו רק רוצים שחביב יעמוד על הרגליים"

תושבים רבים, חברים, בני משפחה וגורמים רבים בכדורגל הישראלי, עוקבים בדאגה אחר מצבו של השוער חביב אוחיון מפתח תקוה. האב מוטי אוחיון שלא עוזב את מיטתו מעדכן מבית החולים אסף הרופא, ומספר גם על הביקורים אצל אחיו, ראש העירייה לשעבר, איציק אוחיון

פורסם בתאריך: 10.10.19 14:01

אנשים רבים בפתח תקוה ומחוצה לה, ועולם הכדורגל הישראלי, עוקבים בדאגה אחר מצבו הקשה של שוער הפועל חדרה והנבחרת הצעירה, חביב אוחיון. חביב המוכשר נפצע באימון בחוף הים, כאשר נפל עם ראשו על המדרגות. הוא נותח בצווארו. מי שלא מש ממיטתו הוא אביו מוטי, פתח תקוואי שורשי, ואחיו של ראש העיר לשעבר, איציק אוחיון. "חביב בהכרה, אם כי החומרים המרדימים מתישים אותו", הוא סיפר היום בצהרים למלאבס בשיחה מבית החולים אסף הרופא, שם מאושפז בנו במחלקה לטיפול נמרץ. "הוא עבר ניתוח מאוד קשה, למזלי על ידי מיטב המנתחים. אנחנו חיים כרגע באי ודאות, צריכים עצבים חזקים ומכינים את עצמנו למסע ארוך מאוד. אנחנו מקבלים גלי אהבה, אהדה והמון תמיכה, מגיעים הרבה מבקרים ושחקנים של מכבי תל אביב והפועל חדרה וזה מאוד מעודד. עם זאת, אני יודע שבשוך הסערה נצטרך אנחנו, המשפחה, להתמודד".

חביב אוחיון צילום ניר קידר

מוטי אוחיון. צילום זאב שטרן

לפני כשנה וחצי החלים אוחיון מפציעה לא פשוטה בגבו ולאחריה עבר תקופה ארוכה של שיקום ואימונים עד ששב לכושר. גם שם היה האב מוטי זה שעזר לבנו בהליך השיקום הארוך. "המצב קשה ואני לא יודע לקראת מה הולכים, אבל כמו שנהייתי מומחה גב, אני מניח שאהפוך למומחה גם לעמוד שדרה. שוב, אנחנו מבינים שזה ייקח הרבה מאוד זמן", אומר מוטי.

את יום הכיפורים העביר מוטי ליד מיטת בנו וחרף הניסיונות לעודד ולרומם את מצב רוחו, ברור כי המשימה לא פשוטה. "חביב ילד מדהים ומבין מה קרה לו. הוא לא טיפש וגם רואה ויודע בדיוק איך אבא שלו מרגיש", אומר מוטי. "אני לא זז ממנו ולא אזוז לשנייה. זה מתסכל וכואב, אבל אנחנו לא רוצים להישמע מסכנים, יש לנו תקווה ונתמודד. אני לא איש של אמונות תפלות, זה פשוט חוסר מזל משווע. אין לזה הסבר אחר. האם יחזור לכדורגל? זה לא על הפרק, כרגע אנחנו רק רוצים שחביב יעמוד על הרגליים".
מוטי הוא כאמור אחיו של איציק אוחיון, ראש העיר לשעבר שזכה לתואר 'אזרח כבוד' של פתח תקוה, לאחר שלפני כשש שנים וחצי נאלץ לפרוש מכהונתו עקב מחלה. "אני מבקר את איציק פעם בשבוע בבית גיל הזהב בעיר למשך עשר דקות ובורח משם, זה לא פשוט", מספר מוטי בכאב. "איציק הוא מורי ורבי".

למוטי גם עבר כשוער מכבי פתח תקוה, המועדון בו גדל ושיחק שנים ארוכות. "כל הזמן חושבים שחביב בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אבל זה לא נכון. את היסודות הוא קיבל בצעירותו במכבי פתח תקוה, בה שיחק עד גיל נערים", מדגיש מוטי. אגב, סמוך לסגירת מועד ההעברות עלתה האפשרות שחביב יצטרף לקבוצה עמה מזוהה אביו, אבל הדברים לא הבשילו לכדי משא ומתן. כך או אחרת, ממשיך מוטי ללוות מקרוב את מוליכת הטבלה הלאומית. "עד היום אני מגדיר את עצמי כאוהד שרוף של מכבי פתח תקוה ורואה כמעט כל משחק, הן של הנוער והן של הבוגרים", הוא אומר.

רוצים להיות מעודכנים? הצטרפו כאן לקבוצת הוואטסאפ של מלאבס

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ברוך

    יואי החלמה מהירה מכיר את האבא .אחלה אנשים ….סובלנות יעבור יחזור לשחק הכל יהיה טוב

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר