הפארק הגדול. צילום זאב שטרן
הפארק הגדול. צילום זאב שטרן

העירייה מנסה לגייס תורמים להקמת מרכז מוזיקה חדש בפארק הגדול

"אנחנו לא רוצים להשקיע בפרויקט הזה כסף עירוני, כי יש לנו הרבה פרוייקטים אחרים ולכן מנסים לגייס תורמים חיצונים", מסביר ראש העירייה, רמי גרינברג

פורסם בתאריך: 19.10.19 19:49

עיריית פתח תקווה וראש העירייה רמי גרינברג, יוצאים בקול קורא לגיוס תורמים לטובת בניית מבנה לקונסרבטוריון החדש, שאמור להיבנות בפארק הגדול ויהווה גם מרכז תרבות ומוזיקה. מרכז זה אמור להחליף את הקונסרבטוריון הנוכחי שנמצא בשכונת אם המושבות.
גרינברג פרסם פוסט בפייסבוק שבו ציין שהם רוצים לגייס תורמים שרוצים להנציח את יקיריהם במרכז האמנות החדש. "יש תוכנית מאושרת שלא עולה הרבה כסף לבניית מבנה מפואר איפה שהפארק הגדול", מסביר גרינברג, "אנחנו לא רוצים להשקיע בפרויקט הזה כסף עירוני, כי יש לנו הרבה פרוייקטים אחרים ולכן מנסים לגייס תורמים חיצונים, מהארץ ומהעולם ומי שרוצה שהמבנה ייקרא על שמו או על שם היקרים שלו, יבוא וישקיע כסף. לא בכל פרויקט אנשים רוצים לתרום כספים, אך מאחר ומדובר בפרויקט מוזיקה ותרבות והמיקום שלו אטרקטיבי סמוך לקניון, לאגם ולפארק, זה יכול לעניין אנשים בעלי הון שזה יקרה על שמם או על שם ההורים שלהם".

עוד הוא מציין שהם הולכים לעשות כנס השקה ומוציאים חוברת שפונה לתורמים בעברית ואנגלית: "אנחנו הולכים לעשות מהלכים אקטיביים מאוד רציניים לגיוס ההון ונתחיל לבנות לאחר שהכסף יגויס. מהרגע שיהיה לנו את הכסף, ניתן לבנות תוך שנה, שנתיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רביד

    הכל טוב ויפה – רק חבל שמשאב גדול כמו הפארק בגדול נסגר בשעה 00.0 בלילה. חבל שאנחנו נאלצים לנסוע לפארקים אחרים בסביבה בזמן שיש לנו פארק מושקע בעירנו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר