צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
עצור צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

צעיר חשוד שזרק רימונים לעבר מועדון בפתח תקוה בעקבות עימות עם המאבטחים

על פי החשד הצעיר הגיע עם חבריו, עזב את המקום לאחר ויכוח עם המאבטחים, וחזר מאוחר יותר וזרק רימונים לעבר המועדון. עורך דינו: הוא לא קשור לזריקת הרימונים, יש לו אליבי

פורסם בתאריך: 17.10.19 19:28

בית המשפט האריך את מעצרו של צעיר החשוד שב-14.10, יום שני, הגיע עם חבריו למועדון בעיר, ולאחר ויכוח עם המאבטחים, הם עזבו את המקום, אך לאחר מכן הוא חזר וזרק רימונים לכיוון המקום. האירוע התרחש בשעה שלוש לפנות בוקר לערך. עם זאת, עורך דינו מציין כי מדובר בשני אירועים נפרדים – הראשון של איומים והשני של זריקת הרימונים, ואילו אין כל ראיה לטענתו שקושרת את החשוד לזריקת הרימונים. עוד טען עורך דינו כי לחשוד ישנו אליבי, וטען שבזמן המקרה היה החשוד בתחנת דלק בקריית אונו. יצוין כי הרימונים התפוצצו בקרבת המתחם אך למרבה המזל לא היו נפגעים.

שופטת בית המשפט השלום בעיר, חגית בולמש, ציינה: "לאחר עיון בתיק החקירה, שמיעת טיעוני נציג המבקשת ועיון בחומר שהוצג לפניי וכן הסרטון והתמונות, אני מוצאת כי קיים במקרה זה חשד סביר ראשוני לביצוע עבירות של גרימת פיצוץ חומר נפץ, קשירת קשר לעשות פשע, איומים, שימוש פוחזני ובחומר דליק ותקיפה סתם. על רקע האמור לעיל, צרכי החקירה ואיסוף הראיות יחד עם מסוכנות העולה מטיב החשדות, חשש לשיבוש מהלכי החקירה וחשש להימלטות מן הדין, מצדיקים את קבלת הבקשה במלואה ולפיכך אני נעתרת לבקשה להוצאת צו מעצר כנגד החשוד למשך 5 ימים, עד ליום 21.10.12. כמו כן תשומת לב היחידה החוקרת לעניין טענות החשוד בדבר קיומו של סרטון מתחנת הדלק אשר יכול להוות ממצא רלוונטי ולפיכך יש לשקול פעולת חקירה זו ובהקדם על מנת למנוע מחיקתה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר