איסוף זבל בשכונת אם המושבות- צילום ליאור חדד
איסוף זבל בשכונת אם המושבות- צילום ליאור חדד

הטיול של ליאור חדד בגן הציבורי באם המושבות: שקים של לכלוך ובקבוקים ריקים

ליאור חדד מטייל מידי בוקר בגן הציבורי ברחוב חדרה, המוכר גם כגן הנופלים. מה שהוא רואה בסוללה ההיקפית של הגן, לא כל כך נעים. אז הוא החליט לעשות מעשה

פורסם בתאריך: 23.10.19 08:16

מידי בוקר מטייל ליאור חדד, תושב שכונת אם המושבות, בגן הציבורי ברחוב חדרה 42, המוכר גם כגן הנופלים. כשהוא עולה לסוללה ההיקפית של הגן, הוא נתקל במקום בכמות אשפה עצומה, פעם אחר פעם. מאחר ומדובר באזור שפחות נגיש לעין, אז גם המנקים לא מגיעים לשם. "זה סוג של החצר האחורית", הוא אומר. בשבת האחרונה החליט לעשות מעשה ויצא עם הכלב לסיבוב ולקח איתו הפעם שקיות וכפפות. "אספתי שני שקים של בקבוקי פלסטיק וזה בהליכה של לא יותר מ- 100 מטר", הוא מספר, "את הבקבוקים ואריזות הפלסטיק השלכתי לכלוב האיסוף והשקיות הוסבו לשימוש חוזר".

חדד העלה פוסט על כך בדף הפייסבוק של השכונה, ומסביר שעשה זאת על מנת לעלות את המודעות. "בטיול הבא שלי ושל שאר החברים בקהילה, לפחות זה יהיה קצת יותר נקי ויותר אסתטי", אומר חדד.

התגובות לפוסט היו אוהדות ותושבים רבים החמיאו לחדד. אחרים ציינו נקודות בעייתיות נוספות, ביניהן רחוב זבולון ורחוב שרגא רפאלי. סגן ראש העירייה, צדוק בן משה, הממונה על מינהל שפ"ע, כתב שמקום זה זה ייכנס למסלול הניקיון של העירייה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר