השביל ברחוב הרצפלד

"זו סכנה ברורה": תלונה על חניית מכוניות בשביל להולכי רגל במרכז העיר

מדובר בשביל שסמוך לגן יד לבנים. לדברי תושב שהתלונן על כך, המכוניות מסכנות את הולכי הרגל, ביניהם אימהות רבות עם עגלות. בעירייה אומרים שמדובר בחניה לא חוקית וכי הנושא יטופל

פורסם בתאריך: 24.10.19 18:34

תושבים מתלוננים על חניית מכוניות בשביל שנועד להולכי רגל, סמוך לגן יד לבנים. השטח נמצא ברחוב הרצפלד. אחד התושבים באיזור טען כי מי שהכשירה את השטח לחניה היא העירייה, אבל בעירייה מבהירים כי החניה במקום מתבצעת בניגוד לחוק וכי הנושא יטופל. אחד התושבים אמר: "זו ממש סכנה ברורה, ויש שם אנשים שהולכים עם עגלות וילדים. היה שם שביל שמסתיים במדרגות שמובילות לגן יד לבנים. מדובר במעבר של הולכי רגל שנמצא בין רחוב כצנלסון לרחוב ארלוזורוב".
לדבריו, הפניות שלו לעירייה לא זכו למענה. "לקחו רחוב קטן וללא מוצא והפכו אותו לחניה, ומאז חונים שם לפחות עשרה כלי רכב בו זמנית. פניתי לעירייה, לראש העיר ולמבקרת העירייה. לא קיבלתי שום תשובה לגבי הנושא הזה".

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "מדובר באזור בו מתבצעת חניית רכבים בניגוד לחוק וזאת לאחר פריצת גדרות הבטיחות. לאור כך, העירייה מבצעת במקום אכיפה מוגברת וקונסת את בעלי הרכבים החונים בשדרה. בנוסף, בקרוב יוקמו מחסומים עמידים אשר ימנעו את חניית הרכבים. ראש העיר רמי גרינברג וגורמי העירייה הרלוונטיים ערים לבעיה שנוצרה באזור ופועלים במלוא החומרה כנגד מפרי החוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר