עיריית פתח תקוה. צילום: זאב שטרן
עיריית פתח תקוה. צילום: זאב שטרן

תושב העיר כונה בדו"ח שקיבל "בחור שמנמן" וכועס על העירייה

הדוח ניתן לו על כך שכלבו היה לכאורה ללא מחסום בפיו. העירייה: בעקבות המקרה חודדו ההנחיות

פורסם בתאריך: 29.10.19 08:44

בדוח שנתנה עיריית פתח תקווה לבעל כלב, תואר בעל הכלב "כבחור שמנמן". בעל הכלב חשף את הדוח בדף פייסבוק שלו, עם תמונה של הדוח, שם ניתן לראות את תיאור המקרה. מדובר במקרה שהתרחש בחודש יולי השנה בגינה ברחוב אחד העם שבמרכז העיר. על פי הדוח, הסיבה שבעל הכלב קיבל אותו היא לאחר שכלבו שוטט לכאורה ללא מחסום בפיו. גובה הקנס הוא בסך של 730 שקלים.
בדוח נכתב על ידי הפקח, תחת הכותרת הערה חופשית: "נפתח לי אירוע כלב משוטט בגינה ציבורית, הגעתי לקום וזהיתי את הבנאדם על הכלב.. הבן אדם היה לבוש חולצה שחורה, מכנס ג'ינס, בחור שמנמן".
בעל הכלב ציין בתגובתו למקרה: "אני רואה בצורת התבטאות זו פגיעה בפרט והוצאת דיבה. את הדוח קיבלתי בסביבות חודש יולי בדואר רשום, ושם ראיתי גם את מה שנכתב. הניסוח היה מאוד מעליב, ולא רק המילים את כל הדוח עצמו לדעתי היה לא נכון. הגשתי ערעור וטרם קיבלתי תשובה. זו הפעם הראשונה שאני רואה דבר שכזה בדוח עירוני".

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "בעקבות קבלת שתי קריאות במוקד העירוני בגין כלב משוחרר מחוץ לגינת הכלבים ברחוב אחד העם פינת רחל המשוררת, הגיעה ניידת שיטור עירוני למקום וביקשה לזהות את התושב שבגינו נפתחו התלונות. נציין כי התושב סירב בהתחלה להזדהות בפני גורמי הפיקוח ובמקביל, שוחח הפקח עם המודיע אשר מסר בשיחת טלפון את התיאור כפי שנכתב בדו"ח. יחד עם זאת אנו מצרים על המקרה ובעקבות זאת חודדו ההנחיות בנושא מול כלל הפקחים העירוניים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    אילו בעל הכלב היה כותב על עובד ציבור שמנמן , זו הייתה פגיעה בעובד ציבור ? כמובן .
    אני מצפה מראש העיר לפטר מייד את הפקח . זה לא קשור להנחיות, זו תרבות חינוכית גרועה של הפקח .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר