מימין לשמאל: איתמר ז"ל, מאיר, מעיין, האם דפנה, רוני ז"ל והדסה. צילום באדיבות המשפחה

שני אחיה מתו בתוך שבוע, הורי בי"ס דבורה עומר מתגייסים לטובת משפחת המחנכת האהובה

איתמר מרמלשטיין ז"ל נהרג בתאונת דרכים ב-16 ביוני. שבוע לאחר מכן מת אחיו הגדול רוני לאחר שלקה בלבו. ההורים בבית הספר שבו מלמדת אחותם מעיין, ובהם השחקן שלומי קוריאט, מרימים ערב התרמה. היכנסו כדי לתרום

פורסם בתאריך: 27.10.19 15:06

הורי בית הספר דבורה עומר בפתח תקוה, ובהם השחקן והקומיקאי שלומי קוריאט, מארגנים ביום שני, 9 בדצמבר, אירוע התרמה הכולל מופע של קוריאט, כדי לגייס כספים עבור דפנה מרמלשטיין, תושבת אלעד בת 59, אם יחידנית שאיבדה בחודש יוני שניים מילדיה בתוך שבוע, ונותרה עם חובות רבים. בתה של דפנה היא מעיין שטרן מרמלשטיין, מחנכת בבית הספר דבורה עומר בפתח תקוה, שאיבדה כאמור שניים מאחיה. האירוע יתקיים באולם גולדה בשכונת אם המושבות.

איתמר מרמלשטיין ז"ל, תושב אלעד בן 25, נהרג ב-16 ביוני בתאונה קטלנית בכביש 471, סמוך למחלף זרובבל. הוא רכב על אופניים חשמליים כשנפגע מרכב פרטי ונפצע באורח אנוש. כעבור זמן קצר נפטר בבית החולים. המשפחה ההמומה ישבה שבעה והתקשתה להשלים עם המציאות הקשה. מי שהתקשה יותר מכל היה האח הבכור רוני, תושב שכונת שעריה בפתח תקוה, בן 31, שהלך לעולמו ב-23 ביוני, שבוע לאחר שאיתמר נהרג, לאחר שלקה בלבו.

איתמר (מימין) ורוני מרמלשטיין זכרם לברכה. צילום באדיבות המשפחה

בני המשפחה מספרים שרוני, שהיה קשור לאיתמר בנפשו, נסגר לאורך ימי השבעה עם עצמו, לא ישן בלילות והתקשה להשלים עם מותו של איתמר. "הם היו צמד אחים בלתי נפרד, היתה להם תקופה שהם התגוררו ביחד בפתח תקווה והקשר בינהם היה מעבר לאחים", מספרת האחות מעיין, "ביום האחרון של השבעה הלב של רוני לא הצליח לשאת את הצער והפרידה מאיתמר. הוא קיבל דום לב ואף אחד לא היה לידו כדי להציל אותו. הגיע אמבולנס, ואנחנו צורחים ובעיקר בהלם, ועם החולצות הקרועות נסענו לבית החולים. המצב של רוני היה אנוש. מבית החולים נסענו לבית קברות וצרחנו וביקשנו מעל הקבר הטרי של איתמר להשאיר את רוני איתנו. כמות הדמעות שנשפכה לאמא שלי מהעיניים הייתה יכולה למלא אוקיינוס. חזרנו לבית חולים, לאותה מחלקה שבה ראינו את איתמר בפעם אחרונה. רוני היה עם מוות מוחי וכל הגוף שלו עמוס בצינורות ומכשירים. הרופאים אמרו שזה עניין של ימים. לא האמנו למה שהם אומרים. נלחמנו להציל אותו. ביקשנו לקבל רחמים בכל דרך אפשרית. אך, כעבור שלושה ימים הנורא מכל קרה. הלב של רוני הפסיק לפעום, בדיוק באותה מחלקה בו איתמר הפסיק לנשום. רוני לא עלה ביום האחרון של השבעה לקבר של איתמר, הוא עלה עד אליו לתת לו חיבוק נצח".

פעם נוספת נאלצה המשפחה להתמודד עם לוויה, הספדים וחלקת קבר. "רוני היה כמו אבא בשבילנו. הורי התגרשו כשהיינו צעירים ורוני ממש גידל אותנו וימי השבעה השנייה היו מאוד קשים, מלאי שתיקה ופחד", ממשיכה מעיין, "נפלנו לתור בור עמוק ואף אחד לא ידע איך אנחנו יוצאים ממנו".

לאחר המוות, החליטו האחים למשפחת מרמלשטיין לצלם קליפ לעילוי נשמתם של איתמר ורוני, עם השיר מעבר לנהר של קרן פלס "השיר קיבל משמעות חזקה עבורנו לאחר מותם והרבה אנשים שיתפו אותו, כולל האמנים המקוריים קרן פלס ורון בוחניק".

יותר מכל דאגה המשפחה לאם, שבמשך 20 שנה גידלה לבדה חמישה ילדים, לקחה הלוואות על מנת שלא יחסר להם דבר ונשארה עם חוב ענק שתפח עם השנים והגיע לשיא לאחר הלוויה וההוצאות הכפולות מהשבעה. "אמא שלי רוצה להשתקם, להמשיך ולעשות כל מה שאימא רוצה – לדאוג לילדים שלה, אלה שכאן ואלה ששם. היא לא יכולה להתמודד עם החוב הגדול ופה אני זקוקה לעזרה של כל מי שיכול", אומרת מעיין, ומבקשת להודות גם לקהילת בית הספר, "היתה הירתמות מאוד גדולה של הקהילה בבית הספר בו אני מלמדת, גם בזמן השבעה וגם לאחר מכן וזה מאוד מרגש".

האם דפנה עם האחים מאיר, מעיין והדסה. צילום קובי שירה צילום אירועים

אורית קוריאט, אשתו של שלומי קוריאט, שבתם לומדת בכיתה של מעיין, מוסיפה: "שלושה שבועות לפני סוף השנה אחיה של מעיין נהרג והיא לא סיימה איתנו את כיתה א'. מעיין כבנאדם היא מורה לחיים עם רוגע ושלווה שלא נתקלתי בה המון שנים. הסיפור שלה מאוד נגע לליבנו ולפני מספר חודשים היא העלתה פוסט וביקשה לדעת איך פותחים גיוס המונים. התגייסנו הורי בית הספר וגייסנו עבורם 25 אלף שקלים. שלומי העלה רעיון להרים אירוע התרמה. פניתי לאנה נבות, יו"ר ועד ההורים העירוני, שרתמה את ראש העיר רמי גרינברג שתרם לנו את אולם גולדה. אני מבקשת להודות גם לסברס הפקות שמייצגת את שלומי קוריאט, לחברת הכרטיסים פשבר שעוזרת בהפצת הכרטיסים ולאיציק, מנהל אולם גולדה.

יחד עם ערב ההתרמה, פתחה מעיין קמפיין גיוס המונים ומבקשת להדגיש שמאחר ומדובר בקמפיין פרטי לא תשלח קבלה על התרומה.

לתרומות הקליקו כאן.

לרכישת כרטיסים להופעה של שלומי קוריאט הקליקו כאן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עופרה

    עם ישראל במיטבו, מושיט עזרה כשצריך.
    משתתפת בצער המשפחה ומאחלת להם ימים טובים יותר,

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר