אהוד שטיין צילום זאב שטרן
אהוד שטיין צילום זאב שטרן

העירייה פרסמה מכרז למנהל אגף איכות סביבה, אבל שכחה להודיע למנהל הנוכחי, אהוד שטיין

שטיין אמור לצאת לגמלאות ביולי 2020, ויכול לבקש דחייה. על פרסום המכרז למחליפו נודע לו ממייל שנשלח לאלפי עובדי העירייה. "המטרה היא לאפשר תקופת חפיפה ארוכה", נמסר מהעירייה בתגובה

פורסם בתאריך: 27.10.19 18:31

עיריית פתח תקווה פרסמה ביום ראשון השבוע מכרז לתפקיד מנהל אגף איכות הסביבה, וזאת במקומו של אהוד שטיין מנהל האגף, שאמור לצאת לגמלאות. במכרז שפורסם מצויינים תנאי הסף והגדרות התפקיד. ראש העיר רמי גרינברג ציין היום בעצמו: "פרסמתי מכרז למנהל אגף לאיכות הסביבה בכדי לחזק את נושא הטיפול בכל הפרמטרים של איכות הסביבה ולאור פרישתו הצפוייה לגמלאות של מר אהוד שטיין. עוד פרמטר רציני בכל הקשור לאיכות הסביבה בעיר".
אלא שבשיחה עם גורם בכיר בעירייה, עולה כי שטיין שאמור לצאת לכמלאות רק בחודש יולי של שנת 2020, גילה את דבר המכרז ללא כל שיחה מוקדמת, ולמעשה יחד עם כל עובדי העירייה שקיבלו את המכרז במייל. "אהוד שטיין גילה על המכרז ביחד עם כל 4,000 עובדי העירייה", אומר בכיר בעירייה, "אף אחד לא דיבר איתו על המכרז, וזה מהלך מאוד לא נעים עבורו, בייחוד כשיש לו עוד מספר חודשים עד הפרישה ועל פי החוזה עימו הוא גם יכול לבקש דחיה של היציאה לגמלאות. היה צריך להגיד לו לפני כן על הרצון לפרסם מכרז כזה".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "אהוד שטיין ייצא לגמלאות במהלך השנה הבאה וכדי לשמור על רצף ניהולי תקין, בפרט שמדובר באגף כה מהותי לאיכות חיי התושבים – החליט ראש העיר להוציא מכרז כבר עכשיו. מטרת הקדימות היא לאפשר תקופת חפיפה משמעותית בין המנהל היוצא לזה שייבחר במכרז".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר