תאורת רחוב שלא דולקת ברחוב עזרא ונחמיה בעמישב צילום באדיבות התושבים

"זה פחד אימים". תקלות רבות בתאורת הרחוב בעמישב גורמות לחושך מוחלט

כבר יותר משבוע יש תקלות חוזרות בתאורת הרחוב בעמישב, בלא מעט רחובות. התושבים מיואשים: "פתחנו קריאות רבות במוקד". העירייה: "מדובר בתקלה שנוצרה במסגרת עבודות המתבצעות באזור"

פורסם בתאריך: 4.11.19 14:00

תושבים בשכונת עמישב מתלוננים על כך שבשבוע האחרון ישנן מידי ערב הפסקות חשמל בתאורת הרחוב, מה שגורם לטענתם לסכנה בטיחותית וחשש של חלק מהם ללכת ברחוב. התושבים מציינים כי מדובר ברחובות רבים, ביניהם עד"ש שפיק, צאלח שלום, עזרא ונחמיה ועוד. בתמונות שצילמו התושבים ניתן לראות עלטה מוחלטת הערב ברחוב צאלח שלום שבשכונה, או למשל תאורת רחוב שלא פועלת ברחוב עזרא ונחמיה.
"כל יום בשבוע שעבר למשל היו מקרים של הפסקות חשמל", אומר אחד התושבים, "היו הפסקות חשמל בכמה נקודות בעמישב. התקשרנו למוקד העירוני ונאמר לנו שהנושא מוכר להם ושהיו להם אלפי פניות ושזה בטיפול. אך בפועל ההפסקות נמשכות. זה גורם לכך שיש חשש ללכת ברחוב בגלל החושך, זה מסוכן כי ברגע שעובר רכב לא יודעים אם הוא רואה אותך או לא. מדובר בהפסקת חשמל בתאורת הרחוב בלבד, ולא בבתים עצמם, וככה זה נמשך מספר ימים".
תושב נוסף בשכונה אומר למלאבס: "זה ממש ביזיון. אני ואחרים פתחנו כמה וכמה קריאות מוקד על זה שאין תאורה בכל הרחוב בעזרא ונחמיה, כולל הודעה לראש העיר בעצמו לטלפון שלו ושום דבר. יש חושך מוחלט כבר שבוע שלם. אני ורבים כמוני מגיעים למשל למרפאת מכבי בשכונה ברחוב עזרא ונחמיה, ופחד אימים. ממש חושך מצרים. רחוב שיש בו הרבה מבוגרים ומבוגרות. רק אסון יעיר את העירייה?".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "תאורת הרחוב במספר רחובות בשכונת עמישב נפגעה כתוצאה מתקלה שנוצרה במסגרת העבודות המתבצעות באזור. העירייה עושה כל מאמץ מול כלל הגורמים הרלוונטיים לנושא – לתיקון התקלה בהקדם האפשרי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר