איציק דיעי. צילום אבי את אבי

איציק דיעי מונה למנכ"ל משהב ומוותר על האפשרות להיות סגן ראש עירייה בשכר

יו"ר הבית היהודי בפתח תקוה הודיע גם כי הוא שוקל את עתידו במועצת העיר ויקבל החלטה בקרוב. האם ימנה רמי גרינברג סגן חדש בשכר?

פורסם בתאריך: 5.11.19 12:58

סגן ראש העירייה, איציק דיעי, הודיע כי הוא מתחיל לעבוד כמנכ"ל חברת הנדל"ן משהב, ולפיכך הוא מוותר על האפשרות לשמש כסגן ראש עירייה בשכר, תפקיד אליו היה מיועד. עוד אמר כי יוכל להמשיך לכהן כסגן ללא שכר אך הוא שוקל את המשך דרכו במועצת העיר בכלל. עוד טרם הבחירות האחרונות לכנסת ציין דיעי כי לאחר הבחירות הוא יקבל החלטה הנושא. כעת הודיע, כי בשל קבלת התפקיד במשהב, הוא לא מתכוון לקבל את משרת סגן ראש העירייה בשכר לה היה מיועד, וכי הוא שוקל גם את המשך עתידו הפוליטי במועצת העיר.
"אני לא יודע כמה אשאר בהמשך הקדנציה, כי כרגע התחלתי עבודה חדשה כמנכ"ל חברת משהב", אומר דיעי, יו"ר הבית היהודי בפתח תקוה. "כמובן שאי אפשר לקבל שכר גם וגם, וכעת אני צריך לקבל את ההחלטה האם אני ממשיך במועצת העיר. נכון לרגע זה יש לי את אותם תחומי אחריות, וזאת לצד זה שאני מנכ"ל חברת משהב. מבחינת עתידי הפוליטי אני עדיין לא יודע, ואני שוקל האם להישאר במועצה או לא. לצערי אין אפשרות לעשות את אותה עבודה כמו סגן בשכר שבא לעבוד בעירייה. אם אראה שלא אוכל להמשיך ולתפקד בשני התפקידים יחד, אז אני אקבל החלטה לגבי עתידי במועצה".
כיום הסגנים בשכר הם רון כץ, אוריאל בוסו וצדוק בן משה, כשבפועל יכול ראש עירייה, רמי גרינברג, למנות עוד סגן אחד בשכר, וסגן חמישי הוא יכול למנות באישור משרד הפנים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר