אולם אמסטרדם צילום
זאב שטרן
אולם אמסטרדם צילום זאב שטרן

תדהמה: העירייה מפטרת מנהלי אולמות ספורט בפתח תקוה

מנהלי האולמות קיבלו הודעה ממקפ"ת שבגלל שינוי מבנה ארגוני ינהלו את האולמות אבות הבית. תקני מנהלי האולמות יבוטלו, תיבדק האפשרות להציע להם תפקיד אחר

פורסם בתאריך: 7.11.19 17:17

מנהלי אולמות ספורט בעיר קיבלו השבוע הודעה ממקפ"ת לפיה תקני מנהלי האולמות מבוטלים, וכעת ינהלו את האולמות אבות הבית. למנהלים נמסר כי תתקיים עמם שיחה בהם יבדקו האם ניתן להציע להם תפקיד אחר, או שייערך להם שימוע. עוד נמסר למנהלים כי הסיבה לכך שינוי  המבנה הארגוני במקפ"ת. במכתב שנשלח למנהלי האולמות מטעם מנהלת משאבי אנוש במקפ"ת, רגינה ברוך, נכתב: "במסגרת אישורה של מועצת העיר פתח תקווה בדבר הפיכתה של מקפ"ת לתאגיד עירוני וכחלק מהתארגנות והתאמה לצרכי מקפ"ת, עולה הצורך לבצע שינויים ארגוניים. מחלקת מנהלי האולמות נסגרת והאולמות יאויישו על ידי אבות הבית בלבד, כך שהתקן והתפקיד שלך כמנהל אולם מתבטל. בתקופה הקרובה תוזמן לשיחה אשר מטרתה לבחון את היתכנות של המשך העסקתך במקפ"ת בתפקיד אחר. אנו מודעים לכך כי יש בדבר שינוי בתנאי העסקתך ולכן, ניתנה לך הזכות שלא להסכים לשינוי הנדרש. במקרה זה תוזמן לשימוע על מנת לבחון את המשך העסקתך במקפ"ת".

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "הרשות על שלל אגפיה והחברות העירוניות, עוברת תהליך התייעלות בכל התחומים וזאת במטרה לנתב את הכסף להשקעה בתושבים ופיתוח השכונות. הליך זה מקודם ע"י ראש העיר רמי גרינברג, אשר בעקבותיו עיריית פתח תקוה תציג לראשונה בשנת התקציב הבאה – קיטון בהוצאות השכר. במסגרת תכנית ההתייעלות, נבחנות דרכים שונות וביניהן גם איגום המשאבים ביחס בין מקפת לאולמות הספורט אשר מקודם מתוך שיח והבנה של כל הגורמים המעורבים בנושא".

העירייה לא השיבה לשאלה לכמה מנהלי אולמות ספורט בעיר נשלח המכתב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר