רמי גרינברג. צילום ראובן קופולינסקי ענת זנזורי. צילום זאב שטרן

כל מי שרוצה יכול להגיע לעירייה לראות את דוח זיהום האוויר? ממש לא בטוח

העירייה הודיעה שכל מי שירצה יכול להגיע למשרדיה ולעיין בדוח הבדיקה של זיהום האוויר בסגולה. חברת המועצה ענת זנזורי הגיעה היום לעירייה למטרה זו. האם היא עיינה בדוח? לא. ומה אומרת העירייה? "היא באה להקים פרובוקציה"

פורסם בתאריך: 7.11.19 18:35

חברת מועצת העיר, ענת זנזורי טוענת כי הגיעה היום ללשכת ראש העיר על מנת לראות את דוח זיהום האוויר, אל בלשכה לא אפשרו זאת.

"הגעתי ללשכת ראש העיר כדי לראות את הדוח", היא אומרת, "ראש העיר בעצמו אמר וכתב שמי שרוצה לראות את הדוח שיגיע ללשכת ראש העיר. כאשר הגעתי טענו בפני שראש העיר לא נמצא ושגם הדוח לא נמצא. הדלת של ראש העיר הייתה סגורה, בזמן שהיא בדרך כלל פתוחה. המתנתי מחוץ ללשכה, ולא אפשרו לי לראות את הדוח".

מאוחר יותר היא כתבה בפייסבוק שלאחר שעתיים של המתנה, היא עזבה את המקום מבלי לעיין בדוח. יש לציין כי גם לפי הודעתו של ראש העיר, לא צויין כי יש לתאם מראש הגעה לטובת צפיה בדוח.

מלשכת ראש העיר נמסר בתגובה: "הגב' זנזורי הגיעה במטרה להקים פרובוקציה בלשכת ראש העיר תוך שהיא מציינת זאת במהלך שיחות הטלפון שקיימה במסדרון ומפריעה לעובדי הלשכה בעבודתם. כמו כן יש לציין כי בזמן שהותה, ראש העיר כלל לא נכח בבניין העירייה ועל אף שעובדה זו נאמרה לה מס' פעמים, בחרה שלא להתייחס. זנזורי, כמו יתר התושבים שכבר הגיעו באופן מסודר ונחשפו לדו"ח, מוזמנת לקרוא בו בתיאום מראש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר