טרקטור. צילום אילוסטרציה זאב שטרן
טרקטור. צילום אילוסטרציה זאב שטרן

לאור היום: טרקטור נגנב מחניון אגף הרכב העירוני בסגולה

עיריית פתח תקווה הגישה תלונה במשטרה לאחר שאלמוני גנב טרקטור מחניון אגף הרכב העירוני בסגולה. מסתבר כי בשבועות האחרונים נגנבו גם כסף מזומן מאחד העובדים וגרניק. העירייה: "המשטרה חוקרת"

פורסם בתאריך: 22.8.17 13:34

מכת גניבות בחניון אגף הרכב של העירייה באזור התעשייה סגולה: בעיריית פתח תקווה הגישו תלונה במשטרה לאחר שנגנב אתמול טרקטור מהמקום. אבל מסתבר שזהו אינו מקרה הגניבה הראשון ובשבועות האחרונים נגנבו כסף מזומן וציוד.

הטרקטור שנגנב אתמול, כך מספרים גורמים בעירייה, נגנב לאור היום. הטרקטור שהה בתוך שטח החניון ומשם נגנב, למרות שכדי להיכנס ולהתניע אותו יש צורך בצ'יפ. יש לציין כי במקום ישנה אבטחה.

עוד מתברר כי במהלך השבועות האחרונים נגנבו לאחד העובדים במתחם 4,000 שקלים. הגורמים העירוניים מציינים עוד כי מהמקום נגנב גם גרניק – כלי המשמש לרחיצת כלי רכב באמצעות לחץ מים.

כל מקרי הגניבה הללו נמצאים בבדיקה פנימית של העירייה בניסיון לברר מי הוא האחראי לגניבות בנוסף לתלונות שהוגשו במשטרה.

יש לציין כי חניון אגף הרכב עבר לאחרונה לאזור התעשיה סגולה לאחר שנים שפעל בשטח בחניון העירוני בסירקין. יש לציין כי לפני כשנה וחצי נגנב מחניון אגף הרכב עוד במקומו הקודם, רכב מסוג הונדה אקורד ששימש בעבר את חבר המועצה איציק ישראל, כשהיה סגן ראש העיר. מאז סיום תפקידו שימש הרכב למספר תפקידים בעירייה, עד שכאמור נגנב.

תגובת העירייה: "הוגשה תלונה במשטרה והמשטרה חוקרת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר