ישיבת הערכת מצב בעירייה צילום דוברות העירייה

העירייה הודיעה הבוקר על חזרה לשגרה, הוסרו כל ההגבלות

הלימודים יתקיימו כרגיל, טיולים ופעילות בחווה החקלאית לא יתקיימו. כך הוחלט בישיבת הערכת מצב נוספת שהתקיימה הערב בעירייה. מתנסים וחוגים יפעלו כרגיל

פורסם בתאריך: 13.11.19 21:17

עדכון אחרון: 14.11.19 08:00

יום חמישי, 07:30 בבוקר – העירייה הודיעה הבוקר על חזרה מלאה לשגרה וכי הוסרו כל ההגבלות. ב-05:30 הודיע הגי'האד האיסלאמי כי הוא מפסיק לשגר טילים וכי ישראל הסכימה להקלותבמצור על עזה. אבל גם לאחר מכן היו אזעקות בעוטף עזה. פיקוד העורף הודיע על חזרה לשגרה פרט לאשקלון ולעוטף עזה.

יום רביעי, 21:00 – אתמול בערב התקיימה בעירייה ישיבת הערכת מצב בעירייהבהשתתפות ראש העירייה רמי גרינברג, מ״מ אוריאל בוסו הממונה על החירום, מנהל אגף ביטחון וחירום ונציגי פיקוד העורף. בהתאם להנחיות פיקוד העורף ולהחלטת ראש העירייה, מחר, יום חמישי 14/11, מתקיימים הלימודים כסדרם. הוחלט גם שלא יתקיימו טיולים מחוץ לעיר ולא תתקיים פעילות בחווה החקלאית. פעילויות בשטח העיר יתקיימו (שחייה, מוזיאונים, אירועים בהיכל התרבות וכדומה).  מתנסים וחוגים יפעלו כרגיל. מקומות עבודה חוזרים לשגרה ללא מגבלה.אירועים והתכנסויות בשטח סגור יתקיימו ללא מגבלה, ובשטח פתוח עד 300 איש ובתיאום עם אגף בטחון וחירום. כמו כן הוחלט שהמקלטים הציבוריים ישארו פתוחים. צוותי האבטחה וסיירי הביטחון ימשיכו לסייר ברחבי העיר ובמיוחד ליד מוסדות חינוך.

כאמור בוקר הודיעה העירייה על חזרה מלאה לשגרה, זאת בעקבות הודעת פיקוד העורף.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר