עצמאות בפארק הגדול
עצמאות בפארק הגדול

אחרי שנה בשכונות: חגיגות העצמאות חוזרות לפארק ע"ש יצחק אוחיון, לראשונה יתקיים טקס הדלקת משואות

בשנה שעברה לא התקיים אירוע בפארק והיו שש במות ברחבי העיר. השנה יהיו שלוש במות: במה מרכזית בפארק, במה ברחבת העירייה לעולים ולותיקים, ובהדר גנים תוצב במה לשכונות הדרום ולציבור הדתי. מדליקי המשואות יומלצו על ידי הציבור וייבחרו על ידי ועדה מיוחדת

פורסם בתאריך: 19.11.19 09:23

העירייה החליטה לחזור ולקיים השנה ביום העצמאות חגיגות ובמה בפארק הגדול על שם יצחק אוחיון, וזאת לאחר שבשנה שעברה לא התקיים במקום אירוע ובמקום זאת התקיימו מספר אירועים בשכונות רחבי העיר. לפיכך, העירייה גם פרסמה קול קורא להקמת דוכני מזון בפארק הגדול. פרט לבמה בפארק יהיו במות נוספות, במה לעולים חדשים במרכז העיר ובמה בהדר גנים. בשנה שעברה היו שש במות ברחבי העיר. חגיגות העצמאות יתקיימו ב-28.4. השנה יתקיים בפתח תקוה גם טקס הדחלקת משואות.
ראש העיר רמי גרינברג, ציין כי אין מדובר בחזרה מוחלטת למצב שהיה עד לפני שנה. עוד הוא ציין שהסיבה לשינוי השנה היא שבשנה שעברה, ובשל הגבלות של המשטרה וכיבוי האש, לא ניתן היה לקיים מופעי זיקוקים בכל הבמות הקטנות, מה שגרם לאכזבה אצל חלק מהתושבים. "פרסמנו קול קורא למי שרוצה להקים דוכני מזון בפארק הגדול, ויהיו דוכנים כאלו גם בבמות נוספות", אומר גרינברג, "אנו ממשיכים גם לקיים במות נוספות ולא רק במה אחת גדולה, ויהיו במות בהדר גנים ובמה גדולה לעולים במרכז העיר. כחלק מהפקת הלקחים משנה שעברה, לאחר שבחלק מהבמות לא היו זיקוקים בגלל מגבלות של המשטרה וכיבוי האש, אנשים התאכזבו, והשנה נחזור לקיים את האירוע בפארק הגדול עם זיקוקים. זה לא אומר שיהיה מדובר במקום קבוע, וכל שנה נשנה ונעשה סבב עם מקומות אחרים. זה לא יהיה האירוע המרכזי, ויהיה במות במרכז העיר ובאזור שכונות המזרח והדרום".

בהודעת העירייה נמסר: "השנה תתקיים חגיגת העצמאות בשלושה מוקדים בעיר, הראשון במה גדולה ומרכזית בפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון, השני מוקד לוותיקים ועולים ברחבת העירייה ברחוב חיים עוזר, ומוקד שלישי לשכונות הדרום ולציבור הדתי בסמוך לאנדרטת המסוקים, בשכונת הדר גנים. בשלוש במות אלו יתקיימו מופעי ילדים, הופעות של זמרים מובילים וכן יתקיים מופע זיקוקים (למעט ברחבת העירייה בה כרגע אין אישור משטרה)". עוד נמסר בהודעה מגרינברג כי "אנו בוחנים אפשרויות עם אמנים מובילים ולאחר התייעלות כלכלית שביצענו השנה אני מאמין שמגיע לציבור אירוע חגיגי, מלהיב ובלתי נשכח!".
בפארק הגדול ובאנדרטת המסוקים יוצב מתנפח מואר בצורת דגל ישראל, בגובה 6 מטרים כרקע לצילומים, ותוקם פינת ילדים בה יכינו הילדים דגלי ישראל.
ביום עצמאות בבמה המרכזית בפארק הגדול יתקיים לראשונה טקס הדלקת משואות עירוני, בו תודלקנה שבע משואות על ידי תושבי העיר, אנשים מעוררי השראה ופורצי דרך בתחומים שונים, אשר יומלצו על ידי הציבור וייבחרו על ידי ועדה שתורכב מנציגי הרשות ומנציגי ציבור.
בערב יום הזיכרון יתקיים בפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון ערב שירה מרגש – "שרים ללוחמים", החל מהשעה 22:15, ככל הנראה בהשתתפות עידן עמדי ועברי לידר. האירוע פתוח לציבור הרחב.
האירועים בארגון ובהפקת אגף אירועים, תרבות ופנאי. הפקת הבמה ברחבת העירייה בהפקת אגף הקליטה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לראש העיר שקשוב לקולות התושבים ולא הולך ראש בראש איתם

  2. חגית

    מבאס היה מקסים שנה שעברה , לא היינו צריכים להגיע רחוק הכל היה בקרבת הבית – חבל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר