אריק איינשטיין, אוהד חיטמן, רבקה זוהר. צילום מנחם סקס, דודו בכר, אוהד אלימלך
אריק איינשטיין, אוהד חיטמן, רבקה זוהר. צילום מנחם סקס, דודו בכר, אוהד אלימלך

שירי אריק איינשטיין, מסיבת נשים ורבקה זהר: אירועי השבוע בפתח תקוה

ערב של טברנה יוונית בלובי היכל התרבות, מפגש בנוגע למשפט אייכמן בבית אברהם שפירא וערב סטנדאפ עם אודיה קורן. לא מעט אירועים השבוע בפתח תקוה, לפניכם הרשימה המלאה

פורסם בתאריך: 24.11.19 11:39

יום ראשון

70 שנה לקונסרבטוריון העירוני – הקונסרבטוריון העירוני פתח תקוה יארח את תזמורת צה"ל בקונצרט חגיגי במסגרת אירועי שנת ה 70 לקיומו. בקונצרט המשותף עם תזמורת צה"ל, תחבור תזמורת הנוער הייצוגית של הקונסרבטוריון אל תזמורת צה"ל וביחד תבצענה שתי התזמורות מספר יצירות, כאשר על הבמה ינגנו במשותף כ-110 נגנים. עוד בערב זה תבוצענה יצירות נוספות ע"י שתי התזמורות ביחד ולחוד, אשר תשקפנה את הרפרטואר הנרחב אליו הן נחשפות החל ממוסיקה הקלאסית, פופולארית, מוסיקה ישראלית ועד מוסיקת עולם. ראשון, 19:30, היכל התרבות.

יום שני

עצרת מחאה בנושא אלימות נגד נשים –  בהשתתפות: ראש העיר רמי גרינברג, חברת המועצה אורנה דוידאי, מחזיקת תיק הנשים ורחל אלון, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי, פיתוח וחדשנות. שני, 9:00, רחבת בניין העירייה.

שישה מיליון קטגורים, משפט אייכמן – "שישה מליון קטגורים": משפט אייכמן – ההישגים, המשפטיים, החברתיים וההיסטוריים. עם עו"ד עמוס האוזנר, בנו של גדעון האוזנר, התובע הראשי במשפט. "המכה ה-81"- מפגש אישי עם מר מיקי גולדמן, מקציני לשכה 06 ועוזרו האישי של התובע גדעון האוזנר. פעילות המרכז העירוני להנצחת השואה. שני, 17:00, בית אברהם שפירא.

דרקון עפיפון – סדנאת יצירה – בסדנה ילמדו כיצד להצטלם מאחורי מסך ירוק ובעזרת תוכנת מחשב / סמארטפון. לגילאי 3-6. שני, 17:30, אשכול פיס.

סיפור לילה קסום – הילדים יפגשו את פיית החלומות ואת שדוני העוזר הקטן שלה. וילמדו כיצד יודעים שמגיע הלילה ומה עושים הילדים לפני השינה. מגיל שנה וחצי ועד גיל ארבע. שני, 17:30, מתנ"ס זמיר.

בין המילים והשירים – רבקה זהר – זהר מציגה את הנקודות המשמעותיות בחייה. במסגרת אירועים להעלאת המודעות למניעת אלימות מכל סוג וכלפי כל אדם. שני, 20:00 שרת HOUSE.

מתפוצצים מצחוק – יידישפיל – ערב שכולו הצדעה לטובי ההומוריסטים שלנו, עם מיטב השירים והמערכונים המצחיקים והמשעשעים ביותר של במת היידיש, בשילוב חומרים מקוריים ועכשוויים. כתיבה: קובי לוריא בימוי: יונתן אסתרקין. בהשתתפות: יעקב בודו, דובי גל, ישראל טרייסטמן, אנדריי קשקר, יונתן רוזן, מוניקה ורדימון, אירמה סטפנוב, הילית דייטש שני. בליווי תרגום לעברית ורוסית. שני, 20:00, היכל התרבות.

יום שלישי

סדרת מפגשים בבית שיח נשים – הרצאה עם מניה שוחט – מהפכניות, מנהיגות ולוחמות בתנועה הציוניות. סדרת מפגשים העוסקת במקומן של הנשים בסיפור הציוני. מניה שוחט – האישה המהפכנית שעמדה בצמתים רבים בבניית כוח המגן וביצירת ההתיישבות השיתופית. איתן דוניץ מנהל המכון למורשת בן גוריון. שלישי, 10:00, בית שיח נשים.

רובין הוד – תיאטרון אורנה פורת. רובין הוד חוזר מהמלחמה, לאחר שנים, לאחוזת אביו באנגליה. כשהוא מגיע לעיר הולדתו יחד עם וויל, נושא כליו, הוא מגלה שהמצב השתנה – המלך ג'ון תפס את השלטון בכוח ומשליט שלטון דיכוי, מטיל מיסים וגוזל מהאנשים את הרכוש והמזון. מריאן, אהבת נעוריו של רובין, מנסה לשכנע אותו להצטרף למאבק נגד המלך, אך רובין רוצה חיים שקטים ומנסה להימנע מעימותים. כשהמצב מחמיר ואנשים סביבו נפגעים, רובין אינו יכול יותר לצפות מהצד. הוא מצטרף לצעירים המסתתרים ביער, ויחד עם מריאן הוא יוצא למאבק הרפתקני על זכויות האזרחים לחופש ולצדק. שלישי, 18:00, היכל התרבות.

METAL FESTIVAL – ערב שכולו הופעות לבני הנוער. הופעה של להקת Exorcizphobia: להקת המטאל המוכרת והמצליחה בצ'כיה. להקת CBF: להקת ת'ראש מטאל צעירה בצ'כיה. להקת Black Sachbak: אחת מלהקות המטאל המובילות בישראל. הופעה של להקות מקומיות. שלישי, 18:00 מועדון בית דני.

אודיה קורן – סטנדאפ. מה קורה לאישה, שמגלה ביום הולדתה ה….. כמה עובדות “מפתיעות”, אותן היא סוקרת בהומור מטורף ואבסורדי: שהנרות על העוגה עולים יותר מהעוגה עצמה, שהגוף שלה לא מוכן יותר לשתף פעולה, לפחות לא בתנאים הקיימים, שהבעל הילדים והעבודה אולי גורמים לה אושר, אבל לא הנאה, שהרופאים פתאום יותר צעירים ממנה ושבריאות וטבע עושים אותה חולה? מופע סטנדאפ של אישה על החיים באמצע החיים.
שלישי, 20:00, תיאטרון הבית גולדה.

טברנה יוונית – שלמה עוז מארח את איזקיס. מופע טברנה יוונית עם הזמר איזקיס ולהקתו שרים יוון. מופע יווני מרגש וחוויתי המשולב בצלילי בוזוקי בלהיטי השירים והריקודים שכובשים את העולם. בהשתתפות רקדני “הלהקה היוונית” ואמנים אורחים ומסיבת ריקודים. שלישי, 20:30, לובי היכל התרבות.

יום רביעי

היפה והחיה – מופע לילדים. רביעי, 17:00, מתנ"ס אחדות

לאדינוסטלגיה – עם עליזה אביב, שמוליק בר עוז, חיים רומנו- בוזגי וגארי לובארוב – אקורדיאון. רביעי, 17:30 היכל התרבות.

בראשית הייתי אני – הצגה עם ליהי עראסי. ליהי חוזרת לזיכרונות מבית מכור ומשתפת את הקהל על השקיפות והבדידות, הכאבים העמוקים ומשמיעה את קולה האישי מחדש. במסגרת האירועים להעלאת המודעות למניעת אלימות מכל סוג וכלפי כל אדם. רביעי, 20:00, בית אברהם שפירא

יום חמישי

שרים משירי אריק איינשטיין – להקת טרנזיסטור. בהרכב חדש בניהולו המוסיקלי של משה לוי. אהרל'ה סייקס – שירה וגיטרה אקוסטית. אבי חן – שירה וגיטרה אקוסטית. ארז זינגר – גיטרה חשמלית וקולות. נועם לונדון – גיטרה בס, אייל קוחל – תופים. משה לוי / עדי רינרט, קלידים, אקורדיון, גיטרה חשמלית וקולות. חמישי, 20:30, היכל התרבות.

מסיבת נשים – ערב שכולו לב. D.J: אפרת נעמן ובר אקטיבי במחיר סימלי. חמישי, 21:00, רחוב סלומון 12.

ג’אז קלאב – ספר השירים האמריקאי. ערב עם יין ולאור נרות. אביב פק, זמרת ג'אז צעירה ומבטיחה בשמי המוסיקה בישראל, מצטרפת לחבורת נגנים משובחת. אביב פק – שירה, עומרי בר גיורא – גיטרה, דור סמוכה – בס, שי זלמן – תופים וכלי הקשה. חמישי, 21:00, בית שפירא.

יום שישי

סיור בבית הקברות העתיק בארץ ישראל – מסלול ופרטים: סיפורי ראשוני אם המושבות. הדרכה: צביה לבובי, ד"ר חיים מייטליס. שישי, 09:00, מקום מפגש: רחבת "הכיפה" בבית העלמין סגולה.

יום שבת

סיור מודרך בתערוכה Deep Feeling – רגשות ובינה מלאכותית. ההשתתפות כלולה בכרטיס הכניסה למוזיאון. בהדרכת אוצרת התערוכה: נוהר בן אשר. שבת, 12:00, מוזאון פתח תקוה לאמנות.

הרביעייה – תיאטרון הספריה מופע בבכורה עולמית. מחזה מאת דן קלאנזי. משתתפים: ליא קניג, מרים זוהר, אילן דר, אלברט כהן. רון וג'ודי, רות וארי הם שני זוגות חברים, כבר 37 שנים. 37 שנות חברות לא הולכות ברגל. במהלכן ידעה ה"הרביעייה" הזו רגעי שמחה מרובים, כמו גם התמודדויות לא פשוטו ככה זה בחיים. שלהם ושל כולנו. מוצ"ש, 20:30, היכל התרבות.

מפגע אומן עם אוהד חיטמן – מופע אישי עם אוהד חיטמן שישתף את הקהל בשיריו ובסיפורים על דרכו האישית והמקצועית. מוצ״ש, 21:00, בית שפירא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר