טקס אות יקיר העיר. צילום: לשכת דובר עיריית פתח תקוה
טקס אות יקיר העיר. צילום: לשכת דובר עיריית פתח תקוה

אות יקיר העיר הוענק ל-20 מוותיקי פתח תקוה: "עבורכם הנתינה היא דרך חיים"

בטקס שנערך במוצאי שבת בהיכל התרבות נכחו ח"כ איילת שקד וראש העיר רמי גרינברג, שבירך את הנוכחים: "עשייתכם מחזקת את העיר ואת חוסנה החברתי"

פורסם בתאריך: 24.11.19 18:40

20 תושבי פתח תקוה, מוותיקי ו-ותיקות העיר, קיבלו אמש (שבת) את אות יקיר העיר על תרומתם לחברה. הטקס נערך בהיכל התרבות בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג, יו"ר מפלגת הימין החדש, ח"כ איילת שקד, יו"ר עמותת יקירי העיר, נחמה הפטר ועוד אישים רבים נוספים.

"העיר פתח תקוה, אם המושבות, חרתה על דגלה כבר מיום היווסדה את ערכי הנתינה, העזרה לזולת והתרומה לקהילה", אמר גרינברג לנוכחים באירוע. "כבר בימיה הראשונים של המושבה נהגו ראשי הישוב, כמו גם נשותיהם, לעסוק בפעולות צדקה וגמילות חסדים, ותרבות זו הושרשה בעיר, התפתחה וקיימת בה עד היום".

גרינברג נואם בטקס אות יקיר העיר. צילום: לשכת דובר עיריית פתח תקוה

גרינברג נואם בטקס אות יקיר העיר. צילום: לשכת דובר עיריית פתח תקוה

ראש העיר פנה אל יקירי העיר ואמר: "עבורכם הנתינה היא דרך חיים ואשריכם שיש בכם ובכן את הכוח להתוות דרך ולפעול מכל הלב למען הזולת. עשייתכם מחזקת את העיר ואת חוסנה החברתי. אני מודה לכם". באירוע הופיעה להקת מור וקינמון בניצוחו של אדם הפטר והשתתפו תלמידי הקונסרבטוריון העירוני. את הערב הנחתה וגם שרה גלית גיאת והאירוע הופק על ידי מנהלת הגמלאים.

יקירי העיר הם: אביגדור ביטון, אבי בלושטיין, אלי בן זיקרי, אלי רוה, אתי פולישוק, בני סולימני, גדליה אוריה, דוד כרילקר, טובה גל, יצחק ניסן, הרב מנשה שוורץ, משה הלל, פרופסור משה קוה, ניסים אבירם, פנחס אלקיים, צביקה ברקוביץ, עדנה זמיר, קטרינה קיי, שלום חזן וד"ר שמעון אזולאי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר