הקניון הגדול פתח תקוה. צילום בן פרג'
הקניון הגדול פתח תקוה. צילום בן פרג'

בלאק פריידי כבר כאן: כל הפרטים וההנחות

החל מהיום ועד יום שבת יוכלו הלקוחות שיגיעו לקניון הגדול ולקניון סירקין ליהנות מהנחות משמעותיות. בשנים האחרונות התלוננו התושבים על פקקים ומצוקת חנייה לאורך ימי המבצעים

פורסם בתאריך: 24.11.19 16:34

בשנים האחרונות הפך חודש נובמבר לחודש הקניות והסיילים, כשהשיא הוא הבלאק פריידי, יום של מבצעי ענק, שחל השנה ב-29 בנובמבר, יום שישי הקרוב. אם בעבר "אירועי" הבלאק פריידי נמשכו יום אחד או שניים, בישראל הפכו אותו בשנים האחרונות לשבוע של מבצעים וקניות.

לפני כשנתיים נערכו שלושה ימי מכירות בקניון הגדול ובקניון סירקין ובשנה שעברה המבצעים וההנחות נמשכו לאורך שמונה ימים. השנה האירוע יתקיים לאורך שבוע, החל מהיום, יום ראשון, ועד למוצאי שבת. הלקוחות שיגיעו בתאריכים האלו לחנויות בקניון הגדול ובקניון סירקין ייהנו מעד ל-70 אחוזי הנחה על פריטי אופנה, הנעלה, תיקים, תכשיטים, מוצרי איפור, טיפוח ועוד.

השנה גם מתחם האוכל לוקח חלק במבצעים והלקוחות יוכלו להנות מהטבות באמצעות אפליקציית MY OFER. בעלי החנויות בקניון הגדול ציינו כי סך ההכנסות בימי בלאק פריידי בשנים האחרונות עלה בכ-50 אחוזים לעומת שבוע רגיל וכמות המבקרים חצתה את המאה אלף. לצד זה, נשמעו תלונות מתושבים שהגיעו לקניונים על פקקים ומצוקת חנייה, בעיקר בסוף השבוע.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר