אהד בישיבה (צילום מסך)
אהד בישיבה (צילום מסך)

צפו. אהד וגרינברג התעמתו בישיבת המועצה: "עבריין", "אתה יורד מהפסים"

חבר המועצה וראש העיר ניהלו עימות סוער בישיבת המועצה בנוגע לזיהום האוויר. ניידת משטרה הוזמה בכדי למנוע מאהד להשתמש במערכת שמע שהביא איתו. לשכת ראש העיר: "העירייה והעומד בראשה ישקלו את צעדיהם אל מול ההתבטאויות הפסולות של אהד'". אהד: "בקואליציה הצטרפו למנזר השתקנים"

פורסם בתאריך: 24.11.19 21:36

ישיבת מועצה סוערת התנהלה היום (ראשון) בעיריית פתח תקוה, כאשר במהלכה התנהל ויכוח בטונים גבוהים בין ראש העיר רמי גרינברג לחברי המועצה אורי אהד וענת זנזורי, במסגרת דיון שהתנהל בנוגע לזיהום האוויר. כזכור, גרינברג וזנזורי, שעברה לאחרונה לאופוזיציה, מנהלים ויכוח ארוך וחריף סביב הנושא בשבועות האחרונים.

צפו בעימות:

במהלך הישיבה, התלהטו הרוחות בין גרינברג לאהד, כאשר האחרון אמר לו: "רמי תשב בשקט. אני מבקש פעם אחת לשמוע איך יכול להיות דבר כזה. אתה עבריין". גרינברג מצידו השיב לאהד: "אתה יורד מהפסים". עוד קודם לכן, גם זנזורי קראה "שקרן" לראש העיר.

אירוע נוסף שהתרחש בישיבה הוביל לניידת משטרה שהגיעה לבניין העירייה. אהד הגיע לישיבה עם מערכת שמע קטנה לצורך הגברת קולו וככל הנראה כדי להימנע ממצב שבו יכבה לו המיקרופון. בתחילה המאבטחים שהיו במקום ניסו לקחת ממנו את המערכת, ללא הצלחה. בהמשך הוזמנה משטרה, ובהמשך עזבו את המקום והמערכת נותרה אצל אהד.

מלשכת ראש העיר נמסר: "חבר מועצת העיר אורי אוהד ממשיך מרגע בחירתו של רמי גרינברג לראשות העיר להפריע בישיבות המועצה, לייצר פרובוקציות ולנסות בכל דרך אפשרית לפוצץ את הישיבות. מן הראוי שחברי מועצת העיר יגיעו עם יוזמות, הצעות לסדר ופעולות שיטיבו עם התושבים ולא עם אביזרים כמו רמקול רק כדי שישמעו את קולו לאורך כל הישיבה באופן שמנוגד לנהלים. מעבר לשיח הפסול בו אורי אוהד קילל, צעק והכפיש את ראש העיר כאשר ראש העיר ענה לשאילתה של סגן ראש העיר צדוק בן משה בנוגע לפעולות העירייה אל מול זיהום האוויר, בהמשך ישיבת המועצה קרא אוהד לראש העיר גרינברג ולהתנהלות הישיבה 'כמו במשטר של הנאצים' (אהד טען בתגובה כי לא אמר את הדברים, ל"ס). העירייה והעומד בראשה ישקלו את צעדיהם אל מול ההתבטאויות הפסולות הללו שאין מקום להם בשום מקום במדינת ישראל ובוודאי שלא בישיבת מועצת עיר של נבחרי ציבור".

אהד כתב בעמוד הפייסבוק שלו לאחר הישיבה: "אין ספק, זה לא פשוט לייצג את התושבים שקולם לא נשמע מול דיקטטור שמשקר ומנסה למנוע מהאופוזיציה לדבר ומהקואליציה שלו, טוב… גם ככה הם הצטרפו למנזר השתקנים… לא ירתיעו אותנו. לא עם שקרים, לא עם כינויים שבושה שראש עיר מוציא מהפה, לא עם פקידות שמפחדת לדבר, לא עם סתימת פיות ולא עם עברות והפרות בוטות של הוראות החוק ועל כל צורה סבירה של ניהול ישיבת מועצת עיר. מבטיח לכם שלא נפסיק ונמשיך להילחם ולייצג אתכם למרות הבושה שהתנהלה היום במועצה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משה

    על הראש העיר הזה אי אפשר להגיד מילה אחת רעה….הבחור הזה לרגע לא יושב בשקט..לא מפסיק לפעול לטובת העיר וכולם ללא יוצא מהכלל.אחלה ראש עיר…ואפילו כדתי חרדי בוחר רק ברמי..עלה והצלח…סוף סוף ראש עיר ישר ואמיתי.

  2. דנה

    רמי גרנברג ראש עיריית פ"ת. הכי טוב שהיה לפ"ת ..אתה אהד לא נבחרת ..אל תפריע לרמי לעבוד. די עם הקנאה. רמי עשה בשנה מה שראשי עירייה לא עשו ב- 10 שנים.שב בצד אהד ותשתוק

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר