בניין העירייה מואר באדום הערב. צילום: לשכת דובר העירייה
בניין העירייה מואר באדום הערב. צילום: לשכת דובר העירייה

לאות הזדהות עם המאבק באלימות נגד נשים: בניין העירייה יואר באדום

בעיריית פתח תקוה ציינו את יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים עם עצרת שנערכה הבוקר, בה אמר ראש העיר רמי גרינברג: "מדובר בתופעה מזעזעת ובלתי נתפסת שיש למגר אותה"

פורסם בתאריך: 25.11.19 18:40

ברחבי העולם, וגם כאן בפתח תקוה, ציינו היום (שני) את יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים והערב ועד סוף השבוע, יואר בניין העירייה באדום, לאור הזדהות עם המאבק. בשעות הבוקר התקיימה ברחבת העירייה, עצרת לציון יום המאבק למניעת אלימות נגד נשים על כל סוגיה.

בעצרת השתתפו ראש העיר רמי גרינברג, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי פיתוח וחדשנות רחל אלון, מנהל הרשות למאבק  באלימות, בסמים ובאלכוהול שלומי ערה, חברי הנהלת העיר, עובדי ועובדות הרשות וקהל רב. בנוסף, במהלך חודש נובמבר התקיימו ברחבי העיר מגוון אירועים, הרצאות ומופעים לציבור הרחב במטרה להעלות את המודעות למניעת אלימות מכל סוג וכלפי כל אדם.

עצרת נגד אלימות כלפי נשים. צילום: לשכת דובר העירייה

עצרת נגד אלימות כלפי נשים. צילום: לשכת דובר העירייה

בעצרת נשא דברים ראש העיר רמי גרינברג, שאמר: "האלימות כלפי נשים היא תופעה מזעזעת ובלתי נתפסת שיש למגר אותה. לאורך כל השנה אנו מקיימים פעילויות שמטרתן העלאת המודעות למניעת אלימות מכל סוג וכלפי כל אדם, ובמהלך חודש נובמבר אנו מחדדים את הנושא. אנו מקדמים שיח פתוח במרחבים בטוחים בכלל האתרים בעיר. כדי לקדם את המענה לנושא באופן מעשי החלטנו לשתף פעולה עם עמותת "רוח נשית" שמטפלת בסימנים מקדימים של אלימות ובעיקר אלימות כלכלית וליווי בתהליכים – שיתוף הפעולה יחל כבר בשנת 2020, נפעל להקים מרכז לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית –בשיתוף משרד הרווחה, נחבור לעמותת "בשבילך" אשר מטפלת בגברים ויצרנו שיתוף פעולה עם תכנית עיר ללא אלימות (המענה יחל לפעול כבר בראשית חודש דצמבר השנה), אנו שוקדים על תכנית ייחודית, מפגשי הנחייה למשפחות אשר רוצות לארח נערות ונערים בסיכון ועוד. אני מודה למארגני העצרת, למארגני האירועים השונים ולכל מי שפועל כל השנה לטובת מיגור האלימות".

גרינברג נושא דברים בעצרת. צילום: לשכת דובר העירייה

גרינברג נושא דברים בעצרת. צילום: לשכת דובר העירייה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר