עדיאל טיוטו וציוד שנאסף צילום פרטי
עדיאל טיוטו וציוד שנאסף צילום פרטי

הלילות של עדיאל טיוטו: צפו בה מסתובבת ברחובות ומחלקת ציוד חם למחוסרי בית

מחוסר בית אחד בו נתקלה ונתנה לו את הכרבולית שלה, גרם לעדיאל טיוטו ליזום פרויקט שסוחף אחריו אנשים רבים. צפו בה מחלקת ציוד חם למחוסרי בית בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 27.11.19 12:46

יוזמה יפה של תושבת העיר, עדיאל טיוטו, סוחפת אחריה בתוך זמן קצר לא מעט אנשים. טיוטו העלתה השבוע פוסט ובו היא מבקשת מאנשים להתגייס לפרויקט של תרומות וחלוקת שמיכות, כריות, מעילים ואפילו בקבוקי מים חמים לטובת מחוסרי בית. הפוסט שלה הפך לוויראלי ותויג למעלה מ-300 פעם. ובינתיים כבר הספיקה עדיאל בעזרת אנשים נופסים לחלק ציוד חם ללא מעט חסרי בית.

הכל התחיל כאשר עדיאל בת ה-28 חזרה מבילוי בתל אביב ונתקלה באיש מבוגר שישן על ספסל בקור העז. "מי שמכיר אותי יודע שאיך שקצת מתקרר אני עוטפת את עצמי בכרבולית חמימה ונעימה, כי אני שונאת קור", היא מספרת. "הייתי אצל חברה בתל אביב, השעה היתה שלוש לפנות בוקר וכשיצאתי ממנה, ראיתי איש מבוגר ישן על הספסל לא מכוסה. היה קפוא, לא חשבתי פעמיים וכיסיתי אותו עם הכרבולית שלי. רגע לפני שהלכתי, החלטתי לצלם אותו, אמרתי אולי אני אפרסם את התמונה הזו".

צפו בעדיאל מחלקת ציוד חם בפתח תקוה ובתל אביב:

היא חזרה הביתה ובבוקר, לדבריה, מראה האיש מחוסר הבית שישן בחוץ בקור, עדיין לא עזב אותה. "החלטתי להעלות את הפוסט בפייסבוק, אמרתי אולי מהצילום הקטן אצליח לעשות משהו גדול. פרסמתי את הפוסט עם פרצוף מטושטש וכתבתי שהחורף עוד לא התחיל וכל שנה מתים אנשים מהקור. ביקשתי מאנשים לשתף ואולי נצליח לגעת במעט". הבקשה שלה הגיעה לאנשים רבים ברחבי הארץ והטלפון שלה לא מפסיק לצלצל מאז: "פתחנו קבוצת וואטסאפ של אנשים מכל הארץ שמבצעים איסופים  של ציוד חם. אנחנו מקבלים המון תרומות גם מאנשים פרטיים וגם מחברות. קבלנו ארגז של שמיכות פוך ממפעל במודיעין. יש בעלי מסעדות שמוכנים לחלק מרק חם, בעלי מאפיות שמוכנים לחלק לחמניות וסנדוויצ'ים וזה מחמם את הלב".

ביום שלישי, עשתה עדיאל סיבוב בפתח תקווה על מנת לחלק למחוסרי הבית בעיר מגוריה. "ברחוב מצאנו רק אדם אחד, כנראה בימים הקרים, הם נמצאים בתוך בניינים. הערנו אותו ונתנו לו שמיכה, כרית וכפפות והוא מאוד התרגש. הוא לא הבין מאיפה באנו לו. המשכנו משם לתל אביב וחזרתי למקום שבו זה התחיל ונתתי לאותו אדם שמיכה, כרית וכפפות. זה מאוד מרגש, שיש הרבה אנשים שתומכים, אנשים שקונים ציוד חדש וזה מדהים לראות איך עם ישראל נרתם. אני מקווה שנספיק לחלק ציוד לכמה שיותר אנשים לפני שיתחילו הגשמים והסופות".

אנשים וארגונים שמעוניינים לתרום ולסייע לעדיאל בפרויקט יכולים לפנות אליה בטלפון 0543164414.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר