עיריית פתח תקוה. צילום: זאב שטרן
עיריית פתח תקוה. צילום: זאב שטרן

סערה בעירייה: תלונה במשטרה נגד בכיר על הטרדה מינית

מדובר בצעירה שהגיעה לעירייה בעניין פרטי. הבכיר אומר: "לא זומנתי לחקירה, לא זכור לי מקרה חריג"

פורסם בתאריך: 9.12.19 23:12

תלונה הוגשה במשטרה כנגד בכיר בעירייה בגין הטרדה מינית, וזאת לאחר מקרה שהתרחש לאחרונה לכאורה במשרדו. במשטרה מציינים כי נסיבות המקרה נבדקות. לכאורה מדובר באירוע שהתרחש לאחר שהמתלוננת הגיעה לבניין העירייה לעניין פרטי, וכך גם נקלעה לכאורה למשרדו של הבכיר. לאחר שהייתה בלשכתו, היא הגיעה באותו היום לתחנת המשטרה בעיר והגישה כנגדו תלונה על הטרדה מינית.
אחת מהנשים ששוחחו עם המתלוננת, מספרת כי היא נסערת מאוד מהמקרה, שהתרחש במשרד. לדבריה, היא הגיעה לבניין העירייה לעניין פרטי, ולאחר שחיכתה המון זמן, היא הגיעה ללשכתו של הבכיר, ושם לכאורה התבצעה העבירה. בשל הצורך בשמירה על חסיונה של המתלוננת, שמו של הבכיר לא מפורסם, אך בשיחה עימו הוא מציין כי לא זכור לו מקרה חריג וכי גם במשטרה טרם פנו אליו. "לא מכיר כזה דבר, ואם המשטרה תפנה אלי אז אני אתייחס לזה", הוא אומר, "לא זומנתי לחקירה או משהו כזה. אני נפגש עם מלא תושבים, ולא זכור לי מקרה חריג כלשהו, וגם לא מישהי שיצאה נסערת ממני. לא חסרים אנשים שירצו לנסות להפיל אותי. לפעמים אני נחמד ואומר מילה טובה גם לגברים וגם לנשים, אך לא משהו חריג שמהווה הטרדה מינית. ברגע שיפנו אלי, אם יפנו, אדע על מה מדובר והאמת תצא לאור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אני רק שאלה

    הוא מצד אחד אומר שהוא לא מכיר וזוכר דבר כזה, ומצד שני אומר שאם המשטרה תפנה הוא יידע על מה מדובר ואז האמת תצא לאור..קצת מחשיד משהו..אני אפילו לא חוקר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר