אמבולנס. צילום אליהו הרשקוביץ
צילום אילוסטרציה אליהו הרשקוביץ

אצבע של ילד בן שבע נקטעה חלקית בבית הספר עוזי חיטמן בנווה גן

כרית האצבע נקטעה מדלת הכיתה והועברה לבית החולים בתוך שקית עם קרח. מקרה דומה אירע לפני כשבועיים בבית ספר בכפר גנים

פורסם בתאריך: 10.12.19 15:57

מתנדבי מד"א – 'הצלה פתח תקוווה' הוזעקו לבית ספר עוזי חיטמן בשכונת נווה גן, עקב דיווח על תלמיד שנחבל בידו. פראמדיק מד"א – הצלה פתח תקווה אריאל יוסף,  וצוותי מד"א, העניקו טיפול רפואי לילד כבן 7, והיא פונה לבית החולים כשהוא סובל מקטיעה חלקית באחת מאצבעותיו. נסיבות המקרה נבדקות. "הילד היה כאוב עקב החבלה. כשהגענו למקום חבשנו לו את אזור הפציעה והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים" מספר הפראמדיק יוסף.

בני וקנין, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בדלת הכיתה שנסגרה על ידו של הילד וגרמה לו לקטיעה של כרית האצבע. בסיוע חובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשכרית האצבע שנקטעה בתוך שקית מבודדת עם קרח".

כזכור, לפני כשבועיים התרחש מקרה דומה, כאשר ילד כבן שש מבית הספר ביאליק בשכונת כפר גנים, פונה לבית חולים, לאחר שחלק מאחת מאצבעותיו נקטע ככל הנראה בזמן משחק בבית הספר והילד הועבר לבית החולים כשהחלק מהאצבע בתוך שקית עם קרח.

נחמן טובול, דובר און ליין של איחוד הצלה, מציין כי לאחרונה ישנה עליה דרסטית במקרי פציעות וקטיעות אצבעות של ילדים ופעוטות. הוא מדגיש כי חשוב ומומלץ להתקין אמצעים שימנעו טריקת דלתות או חלונות, בפרט בבתים או מוסדות בהם ישנם ילדים ופעוטות.

בנוסף לכך הוזעקו חובשי מד"א – מתנדבי 'הצלה פתח תקוווה' לדרך אם המושבות מפתח תקווה לכיוון רמת גן עקב דיווח על רכב פרטי שהתנגש במשאית מאחור. החובשים, יחד עם מתנדבי ארגון 'הצלה' וצוותי מד"א, העניקו טיפול רפואי לנהגת הרכב כבת 50, והיא פונתה לבית החולים במצב קל עד בינוני.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר