איילה כץ
איילה כץ

חודש המודעות לאנשים בעלי מוגבלויות: אירועים רבים יתקיימו בפתח תקוה

במהלך החודש מתקיימים אירועים רבים . איילה כץ, יו"ר קהילה נגישה: "חשוב לי שיראו את האדם שמאחורי המגבלה, שאנשים יהיו רגישים לצרכי הקהילה"

פורסם בתאריך: 12.12.19 18:11

חודש דצמבר הוא חודש המודעות לאנשים עם מוגבלויות ובמהלכו מתקיימות פעילויות להעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות. במהלך החודש יתקיימו אירועים שונים הפונים לכלל האוכלוסיות בעיר, במטרה ליצור מודעות ליכולות ולצרכים של אנשים עם מוגבלויות, ולחשוף את האוכלוסייה המיוחדת על כל רבדיה והישגיה, לציבור הרחב. האירועים בשיתוף האגף לשירותים חברתיים ובריאות, המחלקה לעבודה סוציאלית קהילתית, אגף תרבות אירועים ופנאי, מקפ"ת, השירות לעבודה קהילתית במשרד הרווחה, המרכז למשפחה – המרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים, פורום פעילי "קהילה נגישה" ו"הורים מיוחדים" – נציגי הורים לילדים עם מוגבלות המקדמים פעילויות נגישות.

בין האירועים שיתקיימו החודש: הצגה "איך יוצאים מכאן", תיאטרון "פסיק", יום שלישי 17.12.19 בשעה 20:30, מתנ"ס עמישב. כרטיסים במתנ"ס. ההרצאה "אני הגיבור של הסיפור שלי", ע"י נתי גרוברג, יום שלישי 31.12.19 בשעה 18:30 מתנ"ס עמישב. הרשמה במתנ"ס. אירועים נוספים: אירוע ביט בוקס לאוכלוסיות מיוחדות בכל הגילאים וכל הלקויות – ראשון 22/12 בשעה 17:30 במתנס רמת ורבר; אירוע חנוכה לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם וצפיה בהצגה היפה והחיה – רביעי 25/12. האירוע יתקיים במרכז למשפחות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ברחוב שרגא רפאלי ברישום מראש. לפירוט האירועים ניתן להיכנס לאתר עיריית פתח תקוה.
ראש העירייה, רמי גרינברג: "בכל פעם שאני נפגש עם חברי קהילה נגישה או עם חברים באחת העמותות והארגונים לאנשים עם צרכים מיוחדים אני נפעם מהמוטיבציה, מהרצון העז ומהיכולות האדירות. במהלך חודש המודעות לאנשים עם מוגבלויות, נקדם אירועים ומפגשים שמטרתם העלאת המודעות לנושא, מתן מידע ופעילות חווייתית. אני מלא הערכה לכל הפעילים, הילדים וההורים ומודה כמובן גם לכל העושים במלאכה".
איילה כץ, יו"ר קהילה נגישה, שמאושפזת בשיקום בבית רבקה עקב תאונת דרכים ואף ניצלה את האשפוז על מנת להעביר הרצאה ל-50 פיזיותרפיסטים ופיזיותרפיסטיות בבית רבקה, בנושא ההתמודדות של אישה בעלת מוגבלות בחיי היום יום אמרה: "חשוב לי שיראו את האדם שמאחורי המגבלה, שאנשים יהיו רגישים לצרכי הקהילה ולצרכים הייחודים של אדם בעל מגבלה. קבוצת קהילה נגישה בה אני פעילה פועלת להעלאת המודעות ולהנגשת העיר מבחינה פיזית וחברתית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר